Наукові досягнення провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-5(194)-36-40Ключові слова:
стратегія, провідний, університет, наукові досягнення, індикатор, показник, науковці, лауреатАнотація
Проаналізовано стратегії позиціонування провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі за глобальним індикатором «наукові досягнення» з показниками – кількість лауреатів міжнародних премій; загальна цитованість наукових публікацій / Індекс цитування на одного співпрацівника викладацького складу / Середньорічна кількість наукових статей у розрахунку на одного члена професорсько-викладацького складу. Провідні університети обрані за світовими рейтингами QS World University Rankings, The Academic Ranking of World Universities, THE World University Rankings. На основі проведеного аналізу результатів рейтингу світових холдингів, до провідних університетів автор відносить Оксфордський, Кембриджський, Единбурзький, Манчестерський і Брістольський університети.
Посилання
Expert academics. URL: https://www1.uwe.ac.uk/about/ourstory/learningandteaching/expertacademics.aspx (дата звернення: 07.12.2019).
League of European Research Universities. URL: https://www.leru.org/.. (дата звернення: 05.12.2019).
Learn from the best. URL: https://www.ed.ac.uk/studying/undergraduate/edinburgh/research (дата звернення: 06.12.2019).
Research Excellence Framework (REF) 2014. URL: https://www.ed.ac.uk/research/assessment/ref (дата звернення: 05.12.2019).
Research Operations Office. URL: https://www.research-operations.admin.cam.ac.uk/ (дата звернення: 05.12.2019).
Research Support. URL: https://researchsupport.admin.ox.ac.uk/funding/donations (дата звернення: 05.12.2019).
Researcher development. URL: https://www.manchester.ac.uk/research/researcher-development(дата звернення: 06.12.2019).
Strategic Partnerships Office. URL: http://www.strategic-partnerships.admin.cam.ac.uk/ (дата звернення: 05.12.2019).
Strategic plan 2016. Leadership in research. URL: https://www.ed.ac.uk/governance-strategic-planning/strategic-planning/strategic-plan/strategic-objectives/leadership-in-research (дата звернення: 05.12.2019).
Strategic Research Initiatives & Networks. URL: https://www.cam.ac.uk/research/research-at-cambridge/strategic-research-initiatives-networks (дата звернення: 05.12.2019).
The Centre for Appearance Research at UWE Bristol by Professor Steve West. Youtube. URL: https://www.youtube.com/user/BristolUWE (дата звернення: 07.12.2019).
The europaeum. A network of leading European universities. URL: https://europaeum.org/ (дата звернення: 05.12.2019).
University of Cambridge. URL: https://www.unipage.net/en/university_of_cambridgehttps://www.unipage.net/en/university_of_cambridge (дата звернення: 05.12.2019).
Virtual tours. College virtual tours. URL: https://www.ox.ac.uk/admissions/undergraduate/colleges/college-virtual-tours?wssl=1 (дата звернення: 05.12.2019).
Богородецька О. Досвід Великобританії у сфері промоції вищої освіти [UK experience in promoting higher education]. Knowledge, Education, Law, Management. 2018. № 3 (23). С. 14–24.
Харківська А. А. Стратегічне управління системою науково-методичної роботи ВНЗ. 2017. URL: http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5613 (дата звернення: 08.10.2020).
Щербак І. В. Дефініція глобальних індикаторів для аналізу стратегій позиціонування провідних університетів країн Західної Європи. Механізми сучасного інноваційного розвитку педагогічної науки та освіти (м. Івано-Франківськ, 16-17 жовт. 2020 р.). Херсон : Вид. дім «Гельветика», 2020. URL: http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/46oct2020/23.pdf.
Reference
Expert academics. Retrieved from https://www1.uwe.ac.uk/about/ourstory/learningandteaching/expertacademics.aspx.
League of European Research Universities. Retrieved from https://www.leru.org/.
Learn from the best. Retrieved from https://www.ed.ac.uk/studying/undergraduate/edinburgh/research.
Research Excellence Framework (REF) 2014. Retrieved from https://www.ed.ac.uk/research/assessment/refhttps://www.ed.ac.uk/research/assessment/ref.
Research Operations Office. Retrieved from https://www.research-operations.admin.cam.ac.uk/.
Research Support. Retrieved from https://researchsupport.admin.ox.ac.uk/funding/donations.
Researcher development. Retrieved from https://www.manchester.ac.uk/research/researcher-development.
Strategic Partnerships Office. Retrieved from http://www.strategic-partnerships.admin.cam.ac.uk/.
Strategic plan 2016. Leadership in research. Retrieved from https://www.ed.ac.uk/governance-strategic-planning/strategic-planning/strategic-plan/strategic-objectives/leadership-in-researchhttps://www.ed.ac.uk/governance-strategic-planning/strategic-planning/strategic-plan/strategic-objectives/leadership-in-research.
Strategic Research Initiatives & Networks. Retrieved from https://www.cam.ac.uk/research/research-at-cambridge/strategic-research-initiatives-networks.
The Centre for Appearance Research at UWE Bristol by Professor Steve West. Youtube. Retrieved from https://www.youtube.com/user/BristolUWE.
The europaeum. A network of leading European universities. Retrieved from https://europaeum.org/.
University of Cambridge. Retrieved from https://www.unipage.net/en/university_of_cambridge.
Virtual tours. College virtual tours. Retrieved from https://www.ox.ac.uk/admissions/undergraduate/colleges/college-virtual-tours?wssl=1.
Bohorodetska, O. (2018). Dosvid Velykobrytanii u sferi promotsii vyshchoi osvity [The experience of the United Kingdom in the field of higher education promotion]. Knowledge, Education, Law, Management, 3 (23), 14-24 [in Ukrainian].
Kharkivska, A. A. (2017). Stratehichne upravlinnia systemoiu naukovo-metodychnoi roboty VNZ [Strategic management of the system of scientific and methodological work of universities]. Retrieved from http://repo.uipa.edu.ua/jspui/handle/123456789/5613 [in Ukrainian].
Shcherbak, I. V. (2020). Definitsiia hlobalnykh indykatoriv dlia analizu stratehii pozytsionuvannia providnykh universytetiv krain Zakhidnoi Yevropy [Definition of global indicators for the analysis of positioning strategies of leading universities in Western Europe]. Mekhanizmy suchasnoho innovatsiinoho rozvytku pedahohichnoi nauky ta osvity [Mechanisms of modern innovative development of pedagogical science and education] (m. Ivano-Frankivsk, 16-17 zhovtnia 2020 r.). Kherson: Vydavnychyi dim «Helvetyka». Retrieved from http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/46oct2020/23.pdf [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).