Подання
Вимоги до подання
Під час подання рукопису до журналу автори повинні підтвердити його відповідність всім встановленим вимогам, вказаним нижче. В разі виявлення невідповідності поданої роботи пунктам цих вимог редакція повертатиме авторам матеріали на доопрацювання.- Це подання раніше не було опубліковане і не надсилалося до розгляду редакціям інших журналів (або у коментарях для редактора нижче дані необхідні пояснення).
- Файл подання є документом у форматі Microsoft Word, OpenOffice, RTF або WordPerfect.
- Інтернет-посилання у тексті супроводжуються повними коректними адресами URL.
- Текст набраний 14-м розміром кеглю з полуторним міжрядковим інтервалом; авторські акценти виділені курсивом, а не підкресленням (всюди, крім адрес URL); всі ілюстрації, графіки та таблиці розміщені безпосередньо у тексті, там, де вони повинні бути за змістом (а не у кінці документу).
- Текст відповідає вимогам до стилістики та бібліографії, викладеним у Керівництві для авторів розділу "Про журнал".Текст набраний 14-м розміром кеглю з полуторним міжрядковим інтервалом; авторські акценти виділені курсивом, а не підкресленням (всюди, крім адрес URL); всі ілюстрації, графіки та таблиці розміщені безпосередньо у тексті, там, де вони повинні бути за змістом (а не у кінці документу).
- Якщо матеріал подається у рецензований розділ журналу, при оформленні файлу подання були виконані інструкції щодо Гарантій сліпого рецензування.
ТОЧКА ЗОРУ
«Точка зору» – суб’єктивна точка зору особистості чи колективу однодумців, яких хвилює проблема освіти; власне судження щодо навчання, виховання та розвитку особистості дитини. Це щира відкритість думок педагога, трибуна гострих дискусій педагогічних працівників на хвилюючі їх теми.
НАВЧАЮЧИ - ВЧИМОСЯ
«Навчаючи – вчимося» – так говорить народна мудрість. Саме професія педагога потребує навчати інших і все своє життя навчатися самому. Це філософські, педагогічні, психологічні та інші ідеї науковців, які можуть стати інтелектуальною основою для розвитку навчального закладу та особистості педагога.
ДОСВІД ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
«Досвід зарубіжних країн» – представлення зарубіжного педагогічного досвіду різних країн.
НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА
«Післядипломна освіта» – нові здобутки післядипломної педагогічної освіти: нові програми, методичні рекомендації, інформація про проведення конференцій, педагогічних акцій тощо.
ВИЩА ШКОЛА
«Вища школа» – розкриття концептуальних підходів до професійної підготовки майбутніх учителів.
ПЕДАГОГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ
«Педагогічний менеджмент» – висвітлення проблем управлінської діяльності, піднесення ролі освітнього менеджменту та самоменеджменту керівника навчального закладу.
КАЛЕЙДОСКОП МОВ
«Калейдоскоп мов» –це матеріали з української, англійської, німецької мов тощо, які викладаються в навчальних закладах України.
дів, лікарів та ін.
ПОРАДИ СПЕЦІАЛІСТА
«Поради спеціаліста» – представляє матеріали різних спеціалістів, які мають безпосереднє ставлення до сучасного навчального закладу: психологів, логопедів, лікарів та ін.
РЕЖИСУРА УРОКУ
«Режисура уроку» – дає можливість продемонструвати режисерські здібності педагога щодо побудови сучасного уроку. Це методи, прийоми та нові форми занять. Це уроки творчості з новою неповторною режисерською їхньою постановою.
ШКІЛЬНА РОДИНА
«Шкільна родина» – висвітлення позакласної та позашкільної роботи з дітьми. Це позиція педагогів, учнів та їх батьків щодо виховання. Це незвичайні сценарії напруженої творчої роботи найкращих освітян.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ АВТОРА
«Презентація автора» – це можливість представити свою авторську програму, посібник, монографію тощо. Розкрити та показати свої творчі напрацювання, допомогти іншим скористатися вашими ідеями та впроваджувати їх у своїй педагогічній діяльності.
РІДНІ ДЖЕРЕЛА
«Рідні джерела» – це антологія краєзнавства: історико-географічного, літературного, культурологічного, сільськогосподарського тощо. Це любов до рідної землі, що ти плекаєш з дитинства, любов до своїх земляків, що прославили рідний край. Ніщо так не збагачує людину, як її знання про рідний край.
�акладу та особистості педагога.
ЖУРНАЛ У ЖУРНАЛІ
«Журнал у журналі» – це кольорова вставка у журналі, де висвітлюються творчі портрети освітніх закладів та окремих педагогів.
ПЕДАГОГІЧНА ВІТАЛЬНЯ
Ювілейні дати педагогів, закладів освітиПоложення про авторські права
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).