Моделі змішаного навчання майбутніх філологів усного японського мовлення
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-2(191)-51-54Ключові слова:
навчання усного мовлення, змішане навчання, моделі змішаного навчання, модель «Face-to-Face Driver», модель почергового розподілу форм роботи, модель «Зміна робочих зон», модель «Перевернута аудиторія»Анотація
Обґрунтовується потреба у використанні змішаного навчання для викладання іноземних мов в університеті. Наводиться загальноприйнята класифікація базових моделей змішаного навчання, і, відштовхуючись від неї, пропонуються чотири основні моделі змішаного навчання майбутніх філологів усного японського мовлення: модель «Face-to-Face Driver» (рівень володіння мовою А1), модель почергового розподілу форм роботи (рівень володіння мовою А2), модель «Зміна робочих зон» (рівень володіння мовою В1) та модель «Перевернута аудиторія» (рівень володіння мовою В1/В2). Згадуються також три допоміжні моделі: «Flex», «Online Lab» та «Self-Blend», які можуть бути використані для удосконалення окремих видів мовленнєвої діяльності та формування лінгвосоціокультурної компетентності
Посилання
Айнутдинова И. Н. Актуальные вопросы применения технологии смешанного обучения (blended learning) при обучении иностранным языкам в вузе. Общество: социология, психология, педагогика. 2015. № 6. URL: http://dom-hors.ru/rus/files/arhiv_zhurnala/spp/2015-6/pedagogics/ainutdinova.pdf.
Мохова М. Н. Активные методы в смешанном обучении в системе дополнительного педагогического образования : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08. Москва, 2005. 155 с.
Попова Т. П., Ненашева Т. А. Информационные технологии в обучении иностранным языкам в вузе (модель смешанного обучения). ИСОМ. 2016. № 6-1. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/informatsionnye-tehnologii-v-obuchenii-inostrannym-yazykam-v-vuze-model-smeshannogo-obucheniya.
Просвиркина И. И., Садретдинова Т. А., Яхно М. Д., Фролова А. М. Использование моделей смешанного обучения при обучении говорению. Филологические науки. Вопросы теории и практики. 2017. № 12-4 (78). С. 202–205.
Розанова Я. В. Технология ротационной модели метода смешанного обучения в неязыковом вузе. Magister Dixit, 2014, № 2 (14). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/tehnologiya-rotatsionnoy-modeli-metoda-smeshannogo-obucheniya-v-neyazykovom-vuze.
Утёмов В. В., Горев П. М. Межпредметная технология смешанного обучения в школьном образовании. Концепт. 2018. № 4. С. 1–11. URL: https://elibrary.ru/item.asp?id=34974729.
Фандей В. А. Смешанное обучение: современное состояние и классификация моделей смешанного обучения. Информатизация образования и науки. 2011. № 4 (12). С. 115–125.
Staker H., & Horn M. B. Classifying K-12 blended learning. Mountain View, CA: Innosight Institute, Inc, 2012. URL: https://www.christenseninstitute.org/wp-content/uploads/2013/04/Classifying-K-12-blended-learning.pdf. (дата звернення: 23.02.2020).
References
Aynutdinova, I. N. (2015). Aktualnyie voprosyi primeneniya tehnologii smeshannogo obucheniya (blended learning) pri obuchenii inostrannyim yazyikam v vuze [Topical issues of using the blended learning technology for foreign language instruction in the university]. Obschestvo: sotsiologiya, psihologiya, pedagogika [The society: sociology, psychology, pedagogy], 6. Retrieved from http://dom-hors.ru/rus/files/arhiv_zhurnala/spp/2015-6/pedagogics/ainutdinova.pdf [in Russian].
Mohova, M. N. (2005). Aktivnyie metody v smeshannom obuchenii v sisteme dopolnitelnogo pedagogicheskogo obrazovaniya [Active methods in blended learning within the system of additional pedagogic education]. (Extended abstract of PhD diss.). Moskva [in Russian].
Popova, T. P., & Nenasheva, T. A. (2016). Informacionnye tehnologii v obuchenii inostrannym jazykam v vuze (model' smeshannogo obuchenija) [Informational technologies in foreign language instruction in the university]. ISOM, 6-1. Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/informatsionnye-tehnologii-v-obuchenii-inostrannym-yazykam-v-vuze-model-smeshannogo-obucheniya [in Russian].
Prosvirkina, I. I., Sadretdinova, T. A., Yahno, M. D., & Frolova, A. M. (2017). Ispol'zovanie modeley smeshannogo obucheniya pri obuchenii govoreniyu [Using blended learning models for oral language instruction]. Filologicheskie nauki, Voprosy teorii i praktiki [Philological sciences, Issues of theory and practice], 12-4 (78), 202-205 [in Russian].
Rozanova, Ya. V. (2014). Tehnologiya rotacionnoy modeli metoda smeshannogo obucheniya v neyazykovom vuze [Technology of implementing the rotation blended learning model in a non-linguistic university]. Magister Dixit, 2 (14). Retrieved from https://cyberleninka.ru/article/n/tehnologiya-rotatsionnoy-modeli-metoda-smeshannogo-obucheniya-v-neyazykovom-vuze [in Russian].
Utyomov, V. V., & Gorev, P. M. (2018). Mezhpredmetnaya tehnologiya smeshannogo obucheniya v shkolnom obrazovanii [Transdisciplinary technology of blended learning in school education]. Kontsept [Concept], 4, 1-11. Retrieved from https://elibrary.ru/item.asp?id=34974729 [in Russian].
Fandey, V. A. (2011). Smeshannoe obuchenie: sovremennoe sostoyanie i klassifikatsiya modeley smeshannogo obucheniya [Blended learning: current state and classification of the models of blended learning]. Informatizatsiya obrazovaniya i nauki [Information of education and science], 4 (12), 115-125 [in Russian].
Staker, H., & Horn, M. B. (2012). Classifying K-12 blended learning. Mountain View, CA: Innosight Institute, Inc. Retrieved from https://www.christenseninstitute.org/wp-content/uploads/2013/04/Classifying-K-12-blended-learning.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).