Фізична економія як платформа для перезавантаження сучасної освітньої системи
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-2(191)-5-8Ключові слова:
В. Вернадський, С. Подолинський, М. Руденко, система освіти, українська школа фізичної економіїАнотація
Криза світової та української систем освіти може стати основною причиною регресу та ще більшого загострення глобальних світових проблем. Представники української школи фізичної економії, починаючи з ХІХ століття, пропонують новий підхід до основ загальноцивілізаційного розвитку. Розвідка доводить, що побудова освітнього процесу на наукових досягненнях і відкриттях С. Подолинського, В. Вернадського, М. Руденка може стати превентивним засобом збереження органічного життя на планеті та покращення якості життя людства.
Посилання
Вернадский В. И. Начало и вечность жизни. Москва : Сов. Россия, 1989. 704 с.
Нова українська школа. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola. (дата звернення: 29.01.2020).
Подолинський С. Вибрані твори. Київ : КНЕУ, 2000. 328 с.
Руденко М. Д. Енергія прогресу. Гносис і сучасність: Метафізична поема. Публіцистика. Поема. Київ : Журналіст України, 2008. 716 с.
Руденко М. Слідами космічної катастрофи. З блокноту письменника. URL: http://www.e-reading.by/book.php?book=1034396. (дата звернення: 16.07.2019).
References
Vernadskyi, V. І. (1989). Nachalo y vechnost zhyzny [The beginning and eternity of life]. Moskva: Sov. Rossyia [in Russian].
Nova ukrainska shkola [New Ukrainian School]. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola [in Ukrainian].
Podolynskyi, S. (2000). Vybrani tvory [Selected works]. Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
Rudenko, M. D. (2008). Enerhiia prohresu. Hnosys i suchasnist : Metafizychna poema. Publitsystyka. Poema [Energy of progress. Gnosis and Modernity: A Metaphysical Poem. Nonfiction. Poem]. Kyiv: Zhurnalist Ukrainy [in Ukrainian].
Rudenko, M. Slidamy kosmichnoi katastrofy. Z bloknotu pysmennyka [In the wake of a space disaster. From the writer’s notebook]. Retrieved from http://www.e-reading.by/book.php?book=1034396 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).