Функції та етапи формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3%20(180)-22-24Ключові слова:
Ключові слова, компетентність, професійно-мовленнєва компетентність, майбутній лікар, заклад вищої освіти, функція, етапАнотація
Описані функції природи професійно-мовленнєвої компетентності: пізнавальна, інформативна, комунікативна, стимулююча. Визначено, що формування професійно-мовленнєвої компетентності майбутніх лікарів є багатовекторним, складним процесом наукової, пізнавальної, практичної та контрольно-рефлексивної діяльності, який потребує поетапного навчання, відповідних дій педагога і студента, оптимального вибору форм, методів, засобів і видів навчальної діяльності. Формування зазначеної компетентності відбувається у три етапи: мотиваційно-пізнавальний, оперативно-конструктивний та продуктивний.
Посилання
Афанаскина М. С. Развитие познавательной активности студентов мецинского колледжа в процессе организации самостоятельной работы: дисс. ... канд. пед. наук: 13.00.08. Брянск, 1999. 152 с.
Борисенко В. В. Етапи формування професійно-мовленнєвих компетенцій студентів-економістів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Педагогічні науки. Чернігів, 2013.
Ждан В. М., Бобирьов В. М., Білаш С. М., Бєляєва О. М. Психолого-педагогічна компетентність лікаря: синтез медицини, педагогіки та психології. Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи: зб. ст. ІI Всеукр. наук.-практ. конф. з міжн. участю, 8–9 червня, 2017 р., м. Полтава. Полтава, 2017. С. 3–8.
Ксенофонтова А. Н. Теоретические основы педагогического конструирования речевой деятельности. Вестник Оренбургского государственного университета. Оренбург, 2002. С. 4–9.
Лещенко Г. Комунікативна україномовна компетенція школярів у контексті сучасної мовної освіти. Дивослово. 2003. № 7. С. 2–5.
Философский словарь: [Под ред. М. М. Розенталя и П.Ф. Юдина]. 2-е изд., исп. и доп. Москва: Политиздат, 1968. 432 с.
Шопов Т. Вторият език. София, 1998. 42 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).