Спрямованість педагогічних умов формування самоосвітньої компетентності майбутніх вчителів іноземних мов
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3%20(180)-81-84Ключові слова:
самоосвіта, педагогічні умови, «гайдАнотація
Представлені педагогічні умови формування навичок самоосвіти при існуючих педагогічних умовах отримання класичної освіти під час навчання у закладах вищої освіти. Під час професійної підготовки студенти закладів вищої освіти не мають змоги самостійно спрогнозувати результати власної навчальної діяльності, активованої та заохочуваної всіма наявними педагогічними умовами на всебічне формування самоосвітньої компетентності, тому виникають ризики до пошуків полегшених шляхів отримання готових навичок за допомогою мережі Інтернет.
Посилання
Бухлова Н. В. Сутнісний зміст поняття «Самоосвітня компетентність». Наукова скарбниця освіти Донеччини. 2008. № 1. С. 4.
Білоусова Л. І., Кисельова О. Б. Технологія формування у майбутніх педагогів компетентності самоосвіти з використанням потенціалу інформаційно-навчального середовища. Інформаційні технології в освіті: зб. наук, праць / гол. ред. Співаковський О. В. Херсон: Вид-во ХДУ, 2009. Випуск III. С. 11-20.
Щолок О. Б. Компетентність самоосвіти як педагогічна проблема. Матер. IV Міжн. наук.-практ. конф. 3-5 жовтня 2007 р., м. Луганськ. Частина 3. Луганськ: Альма-матер, 2007. С. 167–175.
Перекладач з української на англійську зробить все швидко! URL: http://www.m-translate.com.ua/perekladach/english/uk-en#text=guide%0A&direction=en-uk
Pen Drive Life Hack – How to Turn Usb Pendrive into OTG Pendrive. URL: https://www.youtube.com/watch?v=n2yBn7Z4JUY
Правила читання. Англійська за дві хвилини. URL: https://www.youtube.com/watch?v=IHt9HbC1nec
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).