Критерії, показники та рівні вихованості особистості майбутнього вчителя у здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-8%20(177)-33-35Ключові слова:
особистість майбутнього вчителя, здоров’язбережувальне середовище вищого навчального закладу, критерії, показники, рівні вихованості особистості майбутнього вчителяАнотація
Досліджені критерії вихованості особистості майбутнього вчителя у здоров’язбережувальному середовищі вищого начального закладу, що характеризуються засвоєнням знань, умінь, навичок, звичок, якостей і властивостей, що реалізуються в діяльності, розкриті їхні показники і рівневі характеристики з метою проведення діагностичних зрізів для оцінювання стану та рівня вихованості майбутніх фахівців, а також підбору ефективних форм, методів і прийомів виховання у вищому навчальному закладі.Посилання
Багрій, В. Н. Критерії та рівні сформованості професійних умінь майбутніх соціальних педагогів / В. Н. Багрій // Зб. наук. праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – 2012. – № 6. – С. 10–14.
Великий тлумачний словник сучасної української мови / [уклад. і голов. ред. В. Т. Бусел]. – Київ; Ірпінь : Перун, 2002. – 1440 с.
Выготский, Л. С. Избранные психологические исследования / Л. С. Выготский. – Москва : АПН СССР, 1956. – 379 с.
Гриньова, М. В. Саморегуляція : навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова. – Полтава : АСМІ. – 2008. – 286 с.
Машбиц, Е. И. Психолого-педагогические проблемы компьтеризации обучения / Е. И. Машбиц. – Москва : Педагогика, 1988. – 192 с.
Подласый, И. П. Педагогика / И. П. Подласый. – Москва, 1996. – 462 c.
Райко, В. В. Критерії оцінки ефективності патріотичного виховання майбутніх офіцерів прикордонників // Райко В. В., Мірошниченко В. І. – Луганськ : Вісник ЛНУ імені Тараса Шевченка. – 2010. – № 10 (197). – Ч. І. – С. 48–49.
Решетник, С. Критерії, показники та рівні сформованості готовності майбутніх офіцерів внутрішніх військ Міністерства внутрішніх справ України до службової діяльності / С. Решетник // Зб. наук. праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна». – 2013. – № 2 (8). – С. 217–223.
Стефановская, Т. А. Педагогика: наука и искусство / Т. А. Стефановская. – Москва, 1998. – 158 c.
Хоменко, П. В. Теоретичні і методичні основи природничо-наукової підготовки майбутніх фахівців фізичної культури у вищому педагогічному навчальному закладі : дис. … докт. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Хоменко Павло Віталійович. – Полтава, 2014. – 587 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).