Особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-8%20(177)-48-50Ключові слова:
дитина з вадами психофізичного розвитку, соціально-педагогічна робота, соціалізація особистості, батьки дітей з вадами психофізичного розвитку, соціально-психологічна адаптація дитини з вадами психофізичного розвиткуАнотація
Розкриті особливості соціально-педагогічної роботи з батьками дітей з обмеженими функціональними можливостями в умовах загальноосвітньої школи; проаналізовані закономірності життєдіяльності сімей, що виховують дітей з вадами психофізичного розвитку; висвітлені основі напрямки роботи шкільного соціального педагога з батьками дітей з нетиповим розвитком в умовах загальноосвітньої школи.Посилання
Буковська, О. О. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами / О. О. Буковська // Вісник Чернігівського нац. пед. ун-ту. Сер. : Психологічні науки. – 2013. – Вип. 114. – С. 12–16.
Коваль, Н. Організація роботи з батьками учнів інклюзивних класів / Н. Коваль // Інклюзивна освіта : навч.-метод. посіб. / [кол. авт.; за заг. ред. С. П. Миронової]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2014. – Част. 2. – С. 76–84.
Кононко О. Л. Стратегічна мета виховання – життєва компетентність дитини / О. Л. Кононко // Дошкільне виховання. – 1999. – № 5. – С. 3–6.
Матвєєва, М. П. Соціально-психологічна характеристика об’єктів та суб’єктів інклюзивної освіти / М. П. Матвєєва // Інклюзивна освіта : навч.-метод. посіб. / [кол. авт.; за заг. ред. С. П. Миронової]. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. Івана Огієнка, 2014. – Част. 2. – С. 155–162.
Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю з функціональними обмеженнями : навч.-метод. посіб. для соц. працівн. і соц. педагог. // 3а ред. А. Й. Капської –Київ :ДЦССМ, 2003. – 146 с.
Тулегенова, С. Ю. Психологический микроклимат в семье и особенности родительского отношения к детям с ограниченными психическими возможностями / С. Ю. Тулегенова, Г. К. Тулегенова, С. К. Кудайбергенова // Тезисы Второй всероссийской научной конференции «Психологические проблемы современной российской семьи» (25–27 октября 2005 г.). В 3-х частях. – 2 ч.; под общ. ред. д-ра психол. наук В. К. Шабельникова и канд. психол. наук А. Г. Лидерса. – Москва : 2005. – С. 261–263.
Хоментаускас, Г. Т. Семья глазами ребёнка / Г. Т. Хоментаускас. – Москва : Педагогика, 1989. – 154 с.
Царькова, О. В. Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами / О. В. Царькова // Проблеми сучасної психології. – 2014. – Випуск 23. – С. 687–697.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).