Дослідження умов творчої самореалізації майбутніх дизайнерів візуальної комунікації в китайських закладах вищої освіти

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-90-95

Ключові слова:

дизайн; візуальна комунікація; заклад вищої освіти; дизайнер візуальної комунікації; інтеграція; оптимізація; мейкер; дизайнерські студії; конкурси; роботодавці

Анотація

Зазначено, що вчені намагаються розв’язати суперечність між вимогами суспільства до високої кваліфікації дизайнерів візуальної комунікації та недостатньо високим рівнем їхньої підготовки. Результати вивчення умов творчої самореалізації майбутніх дизайнерів візуальної комунікації свідчать про те, що китайські дослідники надають перевагу методичному аспекту професійної підготовки. У цьому розумінні згадуються інноваційні методи і форми навчання, цифрові технології. Метою статті є виокремлення провідних ідей щодо створення умов творчої самореалізації дизайнерів візуальної комунікації в закладах вищої освіти Китаю. Використані такі методи дослідження: аналіз, зіставлення, узагальнення, угрупування, проєктування. Представлено авторську позицію щодо угрупування умов творчої самореалізації дизайнерів візуальної комунікації в закладах вищої освіти Китаю. Умови розподілено на структурно-змістові, методично-організаційні, особистісно-розвивальні. Розглянуто потреби в реалізації інтегрованого підходу в процесі побудови структури навчальних курсів із дизайну візуальної комунікації. Наголошено на необхідності оптимізації та інтенсифікації процесу навчання.  Запропоновано враховувати регіональний компонент у розробленні змісту вищої освіти. Наведено пояснення освітньої моделі інтеграції «Три модернізацій та три нововведення». Обґрунтовано роль і практичне значення міжнародної співпраці між вітчизняними і зарубіжними закладами вищої школи. Позитивно оцінено створення групи творчого керівництва у закладі вищої освіти. Акцентовано увагу на спільних проєктах закладу вищої освіти та підприємств. Відзначено, що в китайських закладах вищої освіти організовано підвищення кваліфікації викладачів із метою розкриття їхніх творчих талантів. Випускники є творчими фахівцями, забезпечуються робочими місцями.

Біографія автора

Сінь Ван, Чанчунський науково-технічний університет

викладачка кафедри дизайну візуальної комунікації

Посилання

Ван На. Дослідження підготовки фахівців з дизайну візуальної комунікації в коледжах та університетах. Дагуань. 2013. № 310 (02). С. 122–124.

Ван Пін. Дослідження інноваційної освіти дизайну візуальної комунікації в цифрову еру. Вища освіта. 2020. № 2. С. 19–39.

Жадько Ю. В. Концепція Maker Space та Byod як інструменти реалізації Stem-освіти. URL: https://ocpo.sumy.ua/files/Novini/2019/03/internet-konferencija/Sekcija_2.pdf (дата звернення: 01.07.2023 р.).

Лі Інхуей, Чжан Менган, Кан Джуванг. Навчальні дослідження дизайну візуальної комунікації на тлі нових медіа. Освітній форум. 2022. Т. 4, № 5. С. 139–140.

Се Юаньцін. Про застосування візуальних символів у дизайні візуальної комунікації в навчанні. Sanyue Digest·Education Journal. 2021. № 43. С. 27–31.

Сяо Бін. Дослідження побудови нової моделі підготовки фахівців з дизайну візуальної комунікації на тлі «Double First Class». Huadong Paper. 2022. № 52 (01). С. 70–72.

Фан Сюмяо. Дослідження щодо реформи викладання спеціальності «Візуальна комунікація» на основі формування культурних і творчих талантів. Дагуань. 2022. № 7. С. 15.

Чень Хунчу. Дослідження режиму навчання інноваційних талантів у дизайні візуальної комунікації. Нове викладання курсу. Електронне видання. 2023. № 157 (01). С. 188–189.

Чжан Ліян. Дослідження підготовки фахівців з дизайну візуальної комунікації. Дагуань. 2023. № 310 (02). С. 125–127.

Чжао Цзянь, Чень Сяолу. Дослідження практики реформування «впровадження підприємств в освіту» на основі концепції OBE на прикладі випускного курсу дизайну візуальних комунікацій. Журнал університету Шицзячжуан. 2022. № 24 (02). С. 144–147.

Ян Аню. Дослідження реформи викладання спеціальності «Дизайн візуальної комунікації» для студентів. Дагуань. 2022. № 277 (03). С. 138–140.

References

Wang, Na. (2013). Doslidzhennia pidhotovky fakhivtsiv z dyzainu vizualnoi komunikatsii v koledzhakh ta universytetakh [Research on the training of visual communication design specialists in colleges and universities]. Daguan, 02, 122-124 [in China].

Wang, Ping. (2020). Doslidzhennia innovatsiinoi osvity dyzainu vizualnoi komunikatsii v tsyfrovu eru [A study of innovative visual communication design education in the digital era]. Vyshcha osvita [Higher Education], 2, 19-39 [in China].

Li, Yinghui, Zhang, Mengang, & Kang, Juwang. (2022). Navchalni doslidzhennia dyzainu vizualnoi komunikatsii na tli novykh media [Educational studies of visual communication design against the background of new media]. Osvitnii forum Educational forum], 5, 4, 139-140 [in China].

Xie, Yuanqing. (2021). Pro zastosuvannia vizualnykh symvoliv u dyzaini vizualnoi komunikatsii v navchanni [About the use of visual symbols in the design of visual communication in education]. Sanyue Digest·Education Journal, 43, 27-31 [in China].

Xiao, Bing. (2022). Doslidzhennia pobudovy novoi modeli pidhotovky fakhivtsiv z dyzainu vizualnoi komunikatsii na tli «Double First Class» [Research on the construction of a new model of training specialists in visual communication design against the background of "Double First Class"]. Huadong Paper, 52 (01), 70-72 [in China].

Fan, Xiumiao. (2022). Doslidzhennia shchodo reformy vykladannia spetsialnosti «Vizualna komunikatsiia» na osnovi formuvannia kulturnykh i tvorchykh talantiv [Research on the reform of the teaching of the "Visual Communication" specialty based on the formation of cultural and creative talents]. Daguan, 7, 15 [in China].

Chen, Hongchu. (2023). Doslidzhennia rezhymu navchannia innovatsiinykh talantiv u dyzaini vizualnoi komunikatsii [Study of the mode of training of innovative talents in the design of visual communication]. Nove vykladannia kursu [New course teaching], 157 (01), 188-189 [in China].

Zhang, Liang. (2023). Doslidzhennia pidhotovky fakhivtsiv z dyzainu vizualnoi komunikatsii [Research on the training of visual communication design specialists]. Daguan, 310 (02), 125-127 [in China].

Zhao, Jian, & Chen, Xiaolu. (2022). Doslidzhennia praktyky reformuvannia «vprovadzhennia pidpryiemstv v osvitu» na osnovi kontseptsii OBE na prykladi vypusknoho kursu dyzainu vizualnykh komunikatsii [Study of the practice of reforming "introduction of enterprises into education" based on the concept of OBE on the example of the graduation course of visual communication design]. Journal of Shijiazhuang University, 24 (02), 144-147 [in China].

Yan, Anyu. (2022). Doslidzhennia reformy vykladannia spetsialnosti «Dyzain vizualnoi komunikatsii» dlia studentiv [Research on the reform of the teaching of the "Visual Communication Design" specialty for students]. Daguan, 277 (03), 138-140 [in China].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-05

Як цитувати

Ван, С. (2023). Дослідження умов творчої самореалізації майбутніх дизайнерів візуальної комунікації в китайських закладах вищої освіти . Імідж сучасного педагога, (4(211), 90–95. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-90-95