Роль інформаційно-аналітичного ресурсу «Методична скарбничка» Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти для професійно-особистісного розвитку педагога

Автор(и)

  • Оксана Михайлівна Петрушак Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України, Україна https://orcid.org/0000-0003-0764-9438

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-62-69

Ключові слова:

професійно-особистісний розвиток; індивідуальна освітня траєкторія; неперервна освіта; інформальна освіта; інформаційно-аналітичний ресурс

Анотація

Висвітлено роль інформаційно-аналітичного ресурсу «Методична скарбничка» Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти для професійно-особистісного розвитку педагога закладу професійної (професійно-технічної) освіти.

Обґрунтовано сутність, структуру та зміст ресурсу в контексті неперервного розвитку педагога в умовах неформальної та інформальної освіти. Акцентовано увагу на методичному супроводі професійного розвитку педагога засобами інформаційно-аналітичного ресурсу у міжкурсовий період.

Біографія автора

Оксана Михайлівна Петрушак, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН України

старша викладачка кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін

Посилання

Закон України №2145-VIII «Про освіту». (2017). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text.

Звіт про діяльність Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти за 2022 рік. URL: https://binpo.com.ua/wpontent/uploads/2023/01/%D0%97%D0%B2_%D1%82_2022_1.pdf

Керекеша О. В. Мотивація викладачів до розвитку професійної майстерності. Інноваційна педагогіка. 2019. Вип. 10, т. 2. С. 83–87. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/10/part_2/21.pdf

Кондратова Г. Л. Науково-методичний супровід розвитку педагогічної майстерності вчителів музичного мистецтва у післядипломній освіті. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2019. № 63, т. 2. С. 93–97.

Концепція цифровізації Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти на 2022-2026 роки / уклад. В. Сидоренко. Біла Церква : БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2022. 28 с.

Кулішов В. С. Сучасні підходи до професійно-особистісного розвитку педагога закладу професійної (професійно-технічної) освіти. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти. 2020. Вип. 12. DOI: http://dx.doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206758.

Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти «Розвиток фахової компетентності майстрів виробничого навчання закладів професійної освіти в умовах інноваційних освітніх викликів» / уклад.: В. Сидоренко, О. Юденкова, С. Шевчук. Біла Церква, 2023. 78 с.

Положення про організацію освітнього процесу в умовах змішаного навчання у Білоцерківському інституті неперервної професійної освіти / уклад.: В. Сидоренко, В. Кулішов. Біла Церква : БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2021. 24 с.

Сидоренко В. В. Стратегія розвитку Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти на 2020–2025 роки. Біла Церква : БІНПО ДЗВО «УМО» НАПН України, 2020. 52 с.

ANNEX to the Proposal for a Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning: Electronic resource. URL: https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/annex-recommendation-keycompetences-lifelong-learning.pdf.

Tolochko S. Professional-synergetic scientific-methodic competency of teachers in the postgraduate pedagogical education system. ScienceRise: Pedagogical Education. 2019. № 4 (31). С. 23–27.

References

Zakon Ukrainy №2145-VIII «Pro osvitu» [Law of Ukraine No. 2145-VIII "On Education"]. (2017). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text [in Ukrainian].

Zvit pro diialnist bilotserkivskoho instytutu neperervnoi profesiinoi osvity za 2022 rik [Report on the activities of the White Church Institute of Continuing Professional Education for 2022]. Retrieved from https://binpo.com.ua/wpontent/uploads/2023/01/%D0%97%D0%B2_%D1%82_2022_1.pdf [in Ukrainian].

Kerekesha, O. V. (2019). Motyvatsiia vykladachiv do rozvytku profesiinoi maisternosti [Motivation of teachers to develop professional skills]. Innovatsiina pedahohika [Innovative pedagogy], 10, 2, 83-87. Retrieved from http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2019/10/part_2/21.pdf [in Ukrainian].

Kondratova, G. L. (2019). Naukovo-metodychnyi suprovid rozvytku pedahohichnoi maisternosti vchyteliv muzychnoho mystetstva u pisliadyplomnii osviti [Scientific and methodological support for the development of pedagogical skills of music teachers in postgraduate education]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnii shkolakh [Pedagogy of creative personality formation in higher and secondary schools], 63, 2, 93-97 [in Ukrainian].

Sydorenko, V. (Comp.). (2022). Kontseptsiia tsyfrovizatsii Bilotserkivskoho instytutu neperervnoi profesiinoi osvity na 2022-2026 roky [The concept of digitization of the Bilotserk Institute of Continuing Professional Education for 2022-2026]. Bila Tserkva: BINPO DZVO "UMO" National Academy of Sciences of Ukraine [in Ukrainian].

Kulishov, V. S. (2020). Suchasni pidkhody do profesiino-osobystisnoho rozvytku pedahoha zakladu profesiinoi (profesiino-tekhnichnoi) osvity [Modern approaches to the professional and personal development of a teacher of a professional (vocational and technical) education institution]. Profesionalizm pedahoha: teoretychni y metodychni aspekty [Teacher professionalism: theoretical and methodical aspects], 12. DOI: http://dx.doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206758 [in Ukrainian].

Sydorenko, V., Yudenkova, O., & Shevchuk, S. (Comps.). (2023). Osvitno-profesiina prohrama pidvyshchennia kvalifikatsii maistriv vyrobnychoho navchannia zakladiv profesiinoi osvity «Rozvytok fakhovoi kompetentnosti maistriv vyrobnychoho navchannia zakladiv profesiinoi osvity v umovakh innovatsiinykh osvitnikh vyklykiv» [Educational and vocational training program for industrial training masters of vocational education institutions "Development of professional competence of industrial training masters of vocational education institutions in the conditions of innovative educational challenges"]. Bila Tserkva [in Ukrainian].

Sydorenko, V., & Kulishov, V. (Comps.). (2021). Polozhennia pro orhanizatsiiu osvitnoho protsesu v umovakh zmishanoho navchannia u Bilotserkivskomu instytuti neperervnoi profesiinoi osvity [Regulations on the organization of the educational process in the conditions of mixed education at the Belotserk Institute of Continuing Professional Education]. Bila Tserkva: BINPO DZVO "UMO" National Academy of Sciences of Ukraine [in Ukrainian].

Sydorenko, V. V. (2020). Stratehiia rozvytku Bilotserkivskoho instytutu neperervnoi profesiinoi osvity na 2020–2025 roky [Development strategy of the Belotserk Institute of Continuing Professional Education for 2020–2025]. Bila Tserkva: BINPO DZVO "UMO" National Academy of Sciences of Ukraine [in Ukrainian].

ANNEX to the Proposal for a Council Recommendation on Key Competences for Lifelong Learning: Electronic resource. Retrieved from https://ec.europa.eu/education/sites/education/files/annex-recommendation-keycompetences-lifelong-learning.pdf.

Tolochko, S. (2019). Professional-synergetic scientific-methodic competency of teachers in the postgraduate pedagogical education system. ScienceRise: Pedagogical Education, 4 (31), 23-27.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-05

Як цитувати

Петрушак, О. М. (2023). Роль інформаційно-аналітичного ресурсу «Методична скарбничка» Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти для професійно-особистісного розвитку педагога . Імідж сучасного педагога, (4(211), 62–69. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-62-69