Побудова монотематичної дидактичної контрольної роботи з природознавства для учнів 3 класу початкової школи
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-5(206)-95-101Ключові слова:
тестування; дидактичні тести; суцільна дидактична перевіркаАнотація
Узагальнено знання, на які спираємося при складанні та побудові монотематичної контрольної роботи з природознавства для учнів 3 класу початкової школи. Метою статті є ознайомлення з нестандартизованими контрольними роботами вчителя, який складає суцільні монотематичні контрольні роботи з одного тематичного блоку, використовуючи нестандартизовані тести при побудові монотематичної контрольної роботи з природознавства для учнів 3 класу початкової школи. Стаття зосереджена на теоретичних відправних положеннях. Запропоновано проміжну контрольну роботу за темою «Знайомство з рослинами та грибами» відповідно до робочого зошита з природознавства для учнів 3 класу.
Посилання
References
Bernátová, R. (2003). Didaktický test na 1. stupni základnej školy. Banka testových úloh z prírodovedy. Prešov: ROKUS.
Dobišová, A., & Kováčiková, R. O Pracovná učebnica Prírodoveda pre 3.ročník.
Ďurajková, D., & Nogová, M. (2014). Tvorba testov v spoločenskovedných predmetoch. Bratislava: MPC.
Gavora, P. (2015). Akí sú moji žiaci? Pedagogická diagnostika žiaka. Nitra: Enigma Publishing.
Gavora, P. (2010). Elektronická učebnica pedagogického výskumu. Bratislava: UK. Retrieved from http://www.e-metodologia.fedu.uniba.sk
Glittová, T. (2022). Tvorba banky testových úloh z učiva prírodovedy pre 3. ročník základnej školy. (Dizertačná práca). Prešov: PF.
Chráska, M. (1999). Didaktické testy: příručka pro učitele a studenty učitelství. Brno: Paido.
Chráska, M. (2016). Metody pedagogického výskumu. Základy kvantitatívniho výskumu. Praha: Grada Publishing.
Inovovaný štátny vzdelávací program z prírodovedy pre primárne vzdelávanie. Retrieved from https://www.statpedu.sk/files/articles/dokumenty/inovovany-statny-vzdelavaci program/prirodoveda_pv_2014.pdf.
Kubiš, T. (2015). Metodika tvorby testov. Retrieved from https://www.etest.sk/data/files/1917_metodika-tvorby-testovych-uloh-a-testov-kubis-2015.pdf.
Lapitka, M. (1996). Testy didaktické - tvorba - použitie. Bratislava: Štátny pedagogický ústav.
Niemierko, B. W. (1991). W poszukivaniu technologii pisania zadań testów sprawdzającich osiągnięcia uczniów. Retrieved from https://repozytorium.amu.edu.pl/bitstream/10593/7145/1/03_Boles_aw_Niemierko_W_POSZUKIWANIU_TECHNOLOGII_27-52.pdf.
Turek, I. (2014). Didaktika. Bratislava: Wolters Kluwer.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).