Ідеї педагогіки «вільного виховання» в організації дистанційного навчання учнів в умовах воєнного стану
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-3(204)-106-110Ключові слова:
дистанційне навчання; вільне виховання; воєнний стан; методи; форми організації навчанняАнотація
Розкриті питання дистанційної освітньої корекції як системи надання гарантованих державою освітніх послуг у воєнний час. Аналізуються гуманістичні підходи педагогіки «вільного виховання» Р. Штайнера щодо створення та ведення дистанційних занять. Визначені особливості організації онлайн-навчання шляхом аналізу вчителем доступності для учасників освітнього процесу засобів навчання, належної організації процесу отримання ними освітньої інформації, правильного підбору навчального матеріалу і форм організації навчальної роботи з учнями, можливості залучення тьюторської допомоги та індивідуального супроводу навчання. Аналізуються можливості та ідеї щодо використання цікавих для учнів завдань, вправ і методів роботи саме у дистанційному форматі. Представлені авторські напрацювання з проведення онлайн-занять.
Посилання
Білик Н. І., Добряк І. В. Сучасний урок: 50 способів порефлексувати : електрон. навч.-метод. посіб. Полтава : ПОІППО ім. М. В. Остроградського, 2021. 74 с. URL: https://ed.poippo.pl.ua/handle/022518134/513
Емоційний термометр: вимірюємо рівень почуттів. URL: https://www.pinterest.com/pin/9781324176769313/ (дата звернення 16.04.2022).
Заохочувальні лабіринти. URL: https://www.google.com/search?q= (дата звернення 17.04.2022).
Кінезіологічні вправи для розвитку розумових здібностей. URL: http://hvpku.ks.ua/?p=8358 (дата звернення 18.04.2022).
Лисенко Л. П. Моніторингові заходи вдосконалення трудової підготовки учнів основної школи. Імідж сучасного педагога : електрон. наук. фах. журн. 2022. № 2 (203). С. 59–64.
Мітюхіна В. Виховання вільної особистості у Вальдорфській школі. Завуч. 2008. № 25. С. 40–42.
Релаксаційні вправи для дітей та підлітків. URL: https://zosh10.e-schools.info/pages/relaksatsjn-vpravi-dlja-dtej-ta-pdltkv (дата звернення 18.04.2022).
Штайнер Р. Познание человека и учебный процесс. Москва : Парсифаль, 1998. 128 с.
Яким має бути навчання під звуки сирен? Відповідають МОН, експерти, батьки. URL: https://life.pravda.com.ua/society/2022/04/8/248148/
References
Bilyk, N. I., & Dobryak, I. V. (2021). Suchasnyy urok: 50 sposobiv porefleksuvaty [Modern lesson: 50 ways to reflect]: elektron. navch.-metod. posib. Poltava: POIPPO im. M. V. Ostrohradskoho. Retrieved from https://ed.poippo.pl.ua/handle/022518134/513 [in Ukrainian].
Emotsiynyi termometr: vymiryuyemo riven pochuttiv [Emotional thermometer: measure the level of feelings]. Retrieved from https://www.pinterest.com/pin/9781324176769313/ [in Ukrainian].
Zaokhochuvalni labirynty [Encouraging mazes]. Retrieved from https://www.google.com/search?q= [in Ukrainian].
Kineziolohichni vpravy dlya rozvytku rozumovykh zdibnostey [Kinesiological exercises for the development of mental abilities]. Retrieved from http://hvpku.ks.ua/?p=8358 [in Ukrainian].
Lysenko, L. P. (2022). Monitorynhovi zakhody vdoskonalennya trudovoyi pidhotovky uchniv osnovnoyi shkoly [Monitoring measures to improve the labor training of primary school students]. Imidzh suchasnoho pedahoha [Image of a modern teacher], 2 (203), 59-64 [in Ukrainian].
Mityukhina, V. (2008). Vykhovannya vilnoyi osobystosti u Valdorfskiy shkoli [Education of free personality in the Waldorf school]. Zavuch [Head], 25, 40-42 [in Ukrainian].
Relaksatsiyni vpravy dlya ditey ta pidlitkiv [Relaxation exercises for children and adolescents]. Retrieved from https://zosh10.e-schools.info/pages/relaksatsjn-vpravi-dlja-dtej-ta-pdltkv [in Ukrainian].
Shtayner, R. (1998). Poznaniye cheloveka i uchebnyy protsess [Human cognition and the educational process]. Moskva: Parsifal [in Russian].
Yakym maye buty navchannya pid zvuky syren? Vidpovidayut MON, eksperty, batky [What should be the training to the sound of sirens? MES, experts, parents are responsible]. Retrieved from https://life.pravda.com.ua/society/2022/0 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).