Особливості формування дискурсивної компетентності школярів в умовах змішаного навчання
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-5(200)-94-97Ключові слова:
вебфорум, змішане навчання, дискурсивна компетентність, електронна пошта, блог, вікі-технологіїАнотація
Подано науковий зміст понять «дискурсивна компетентність» і «змішане навчання» в контексті викладання у закладах загальної середньої освіти. Визначено ключові елементи змішаного типу навчання, проаналізовані моделі змішаного навчання. Здійснено аналіз останніх досліджень і публікацій щодо доцільності та актуальності впровадження змішаного навчання у закладах загальної середньої освіти. Охарактеризовано чотири етапи організації змішаного навчання в процесі формування дискурсивної компетентності, серед яких виділяємо підготовчий, комунікативний, етап реалізації та інтерпретації.
Посилання
Кривонос О. М. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні : навч. посіб. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2013. 182 с.
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки. URL: http://oneu.edu.ua/wp-content/uploads/2017/11/nsro_1221.pdf (дата звернення: 01.09.2021).
Теорія та практика змішаного навчання : монографія / [Кухаренко В. М., Березенська С. М., Бугайчук К. Л. та ін.] ; за ред. В. М. Кухаренка. Харків : Міськдрук : НТУ ХПІ, 2016. 284 с.
Чернявський Б. Р. Формування іншомовної компетентності у майбутніх економістів у процесі інтегрованого навчання : дис. … канд. пед. наук. Запоріжжя, 2021. 260 с.
Andrade D. Blended Learning – What is it, Pros/Cons, Tips and Resources. URL: http://educationaltechnologyguy.blogspot.co.uk/2015/02/blended-learningwhat-is-it-proscons.html.
Bickerton Ph. 7 Reasons Blended Learning is The Future of Training. URL: http://trainingstation.walkme.com/7-reasons-blended-learning-future-training/.
Guo Ph. Optimal Video Length for Student Engagement. URL: https://www.edx.org/blog/optimal-video-length-student-engagement.
Hofmann J. Top 10 Challenges of Blended Learning (And Their Solutions!). URL: http://blog.insynctraining.com/top-10-challenges-of-blended-learning.
Hofmann J. Five Trends Driving Blended Learning. URL: http://blog.insynctraining.com/five-trends-driving-blended-learning.
Nagel D. The Disruption of Blended Learning. Trasforming Education Through Technology. URL: http://thejournal.com/Articles/2011/07/06/The-Disruption-of-Blended-Learning.aspx.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).