Підготовка до єдиного вступного іспиту з англійської мови в умовах дистанційного навчання (практичний досвід і методичні поради)
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-3(198)-53-57Ключові слова:
англійська мова, відеоконференція, гугл клас, дистанційне навчання, Єдиний вступний іспит, освітні вебресурси, освітній проєкт «На Урок», тестування; ю-туб каналАнотація
Розглядається питання підготовки студентів різних немовних спеціальностей до Єдиного вступного іспиту (ЄВІ) з англійської мови, складання якого дозволить навчатися на другому (магістерському) рівні вищої освіти. Авторка статті аналізує свій досвід проведення курсів з підготовки до ЄВІ та формує певні методичні поради для викладачів щодо проведення подібних занять у дистанційному форматі, використовуючи різні освітні вебресурси. Виокремлення певних етапів у підготовці та проведенні подібних курсів і детальний їх огляд, має на меті сприяти роботі викладача щодо досягнення успішності студентів в опануванні всього визначеного програмою ЄВІ навчального матеріалу як граматичного, так і лексико-тематичного.
Посилання
Винарчук Т. М. Роль і значення освітніх Веб-ресурсів у забезпеченні безперервної освіти педагога. URL: https://www.narodnaosvita.kiev.ua/Narodna_osvita/vupysku/10/statti/vinarchyk_t.htm (дата звернення 08.05.2021 р.).
Йо інгліш тіча. [ю-туб канал]. URL: https://www.youtube.com/channel/UCICqSxj1FsAYwWE4mUGPK9A (дата звернення 08.05.2021 р.).
Кузнецова О. Ю., Голубнича Л. О., Бесараб Т. П. Підготовка до ЄВІ з англійської мови: training & practice. Харків : Право, 2020. 202 с.
Освітній проект «На Урок». URL: https://naurok.com.ua/ (дата звернення 08.05.2021 р.).
Петрушова H. В. English Language for Students : навч.-метод. посіб. для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Полтава, 2019. 146 c.
Посібник для підготовки до ЄВІ з англійської мови до магістратури / за заг.ред. В. П. Сімонок. Харків : Право, 2020. 236 с.
Програма ЄВІ. URL: https://testportal.gov.ua/wp-content/uploads/2019/03/nakaz-MON-vid-28.03.2019-411.pdf (дата звернення 08.05.2021 р.).
Репетитор Англійської [ю-туб канал]. URL: https://www.youtube.com/channel/UCFHrVMj3FKmJHoiOZs6N5Ig (дата звернення 08.05.2021 р.).
Український центр оцінювання якості освіти. URL: https://testportal.gov.ua/ (дата звернення 08.05.2021 р.).
GrammarWay. Граматика англійської мови. URL: https://grammarway.com/ua (дата звернення 08.05.2021 р.).
EdEra [ю-туб канал]. URL: https://www.youtube.com/channel/UCBJx3fpN2SY9W9zY3e2R1RA (дата звернення 08.05.2021 р.).
LingSmartWay. Школа іноземних мов Ірини Опеченик [ю-туб канал]. URL: https://www.youtube.com/channel/UCHMRYT0WYjO31--PAcCua2A/videos (дата звернення 08.05.2021 р.).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).