Створення мотиваційно-інноваційного освітнього середовища інтенсивного накопичення майбутніми учителями природничих наук знань з формування безпечної поведінки учнів старшої школи
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-5(188)-79-83Ключові слова:
освітнє середовище, безпечна життєдіяльність, учні старшої школи, педагогічні умови, майбутні учителі природничих наукАнотація
Науково обґрунтовано одну з педагогічних умов підготовки майбутніх учителів природничих наук до організації безпечної життєдіяльності учнів старшої школи – створення мотиваційно-інноваційного освітнього середовища інтенсивного накопичення майбутніми учителями природничих наук знань з формування безпечної поведінки учнів старшої школи.
Посилання
Андреев А. А., Рубин Ю. Б., Титарев Л. Г. Кафедра в системе открытого образования. Образование в информационную эпоху : материалы конф. МЭСИ, (13 июня 2001 г., Москва). Москва : МЭСИ, 2001. С. 90–100.
Бондаревская Е. В. Теория практика личностно-ориентированного образования : монография. Ростов на Дону : РГПУ, 2000. 352 с.
Боришевский М. Й. Развитие саморегуляции поведения школьников : дис. ... д-ра психол. наук. Киев, 1992. 77 с.
Гонтаровська Н. Б. (2012). Теоретичні і методичні засади створення освітнього середовища як фактору розвитку особистості школяра : автореф. … дис. д-ра пед. наук : 13.00.07. Київ, 2012. 48 с.
Гриньова М. В. Саморегуляція : навч.-метод. посіб. Полтава : АСМІ, 2008. 286 с.
Дніпровська Т. В. Практико-орієнтоване освітнє середовище як педагогічна умова процесу формування управлінської компетентності в майбутніх інженерів автотранспорту. Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2012. № 37. С. 68–73.
Іванова Ю. Мотивація як чинник успішного формування навчально-пізнавальної діяльності учнів. URL: http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/pislya_dyplom_osvina/1_2016/.
Кононец Н. В. Дидактичні основи ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп’ютерного циклу студентів аграрних коледжів : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.09. Полтава, 2016. 473 с.
Кравчук Л. С. Здоров'язберігаючі технології – провідна умова навчальної діяльності студентів. Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". 2015. № 10. С. 44–47.
Обмок О. Г. Рейтинг у системі мотивації науково-педагогічних працівників вищих навчальних закладів. Науковий вісник Нац. ун-ту біоресурсів і природокористування України. Київ : ВЦ НУБіПУ, 2010. С. 203–211.
Разіна Н. О. Акмеологічний підхід до розвитку професіоналізму сучасного педагога в інноваційному освітньому середовищі середньої школи. Вісник наукової школи педагогів «АКМЕ». 2009. Вип. 3.
Шахіна І. Ю. До питання про інформаційне освітнє середовище навчального закладу. URL: http://ito.vspu.net/nd_robota/statti/2013/Shahina_Do%20putannja.htm.
References
Andreev, A. A., Rubin, Iu. B., & Titarev, L. G. (2001). Kafedra v sisteme otkrytogo obrazovaniia. Obrazovanie v informatcionnuiu epokhu: materialy konf. MESI (pp. 90-100). Moskva: MESI [in Russian].
Bondarevskaia, E. V. (2000). Teoriia praktika lichnostno-orientirovannogo obrazovaniia: monografiia. Rostov na Donu: RGPU [in Russian].
Borishevskii, M. I. (1992). Razvitie samoreguliatcii povedeniia shkolnikov (D diss.). Kiev [in Russian].
Hontarovska, N. B. (2012). Teoretychni i metodychni zasady stvorennia osvitnoho seredovyshcha yak faktoru rozvytku osobystosti shkoliara (Extended abstract of D diss.). Kyiv [in Ukrainian].
Hrynova, M. V. (2008). Samorehuliatsiia: navch.-metod. posib. Poltava: ASMI [in Ukrainian].
Dniprovska, T. V. (2012). Praktyko-oriientovane osvitnie seredovyshche yak pedahohichna umova protsesu formuvannia upravlinskoi kompetentnosti v maibutnikh inzheneriv avtotransportu. Problemy inzhenerno-pedahohichnoi osvity, 37, 68-73 [in Ukrainian].
Ivanova, Yu. (2016). Motyvatsiia yak chynnyk uspishnoho formuvannia navchalno-piznavalnoi diialnosti uchniv. Retrieved from http://umo.edu.ua/images/content/nashi_vydanya/pislya_dyplom_osvina/1_2016/ [in Ukrainian].
Kononets, N. V. (2016). Dydaktychni osnovy resursno-oriientovanoho navchannia dystsyplin komp’iuternoho tsyklu studentiv ahrarnykh koledzhiv (D diss.). Poltava [in Ukrainian].
Kravchuk, L. S. (2015). Zdoroviazberihaiuchi tekhnolohii – providna umova navchalnoi diialnosti studentiv. Zbirnyk naukovykh prats Khmelnytskoho instytutu sotsialnykh tekhnolohii Universytetu "Ukraina", 10, 44-47 [in Ukrainian].
Obmok, O. H. (2010). Reitynh u systemi motyvatsii naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Naukovyi visnyk Nats. un-tu bioresursiv i pryrodokorystuvannia Ukrainy, 203-211 [in Ukrainian].
Razina, N. O. (2009). Akmeolohichnyi pidkhid do rozvytku profesionalizmu suchasnoho pedahoha v innovatsiinomu osvitnomu seredovyshchi serednoi shkoly. Visnyk naukovoi shkoly pedahohiv «AKME», 3 [in Ukrainian].
Shakhina, I. Yu. (2013). Do pytannia pro informatsiine osvitnie seredovyshche navchalnoho zakladu. Retrieved from http://ito.vspu.net/nd_robota/statti/2013/Shahina_Do%20putannja.htm [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).