Специфіка професійної діяльності соціального педагога в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-3(186)-57-61Ключові слова:
соціальний педагог, інклюзивне середовище, дитина з особливими потребамиАнотація
Розкрито значення соціального педагога в інклюзивному середовищі закладу загальної середньої освіти. Окреслені знання та уміння, якими повинен володіти соціальний педагог, визначено його види діяльності та функції в умовах роботи в інклюзивному середовищі. Розглянуто специфіку організації освітнього процесу для дітей з особливими потребами в закладі загальної середньої освіти. Встановлено, що діяльність соціального педагога сприяє позитивному включенню дитини з особливими потребами в освітній процес.
Посилання
Безпалько О. В. Зміст та напрями професійної діяльності соціального педагога в загальноосвітніх закладах. Проблеми педагогічних технологій. Луцьк, 2002. Вип. 2. С. 74–79.
Василенко О. М. Соціально-педагогічна робота з учнями з особливими потребами в загальноосвітній школі інклюзивної орієнтації. Збірник наук. пр. Хмельницького ін-ту соц. технологій Ун-ту «Україна». 2012. № 5. С. 29−33. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2012_5_8
Всеукраїнський фонд «Крок за кроком». Програма «Інклюзивна освіта» URL: http://www.ussf.kiev.ua/index.php
Закон України «Про освіту» URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Колупаєва А. Інклюзивна освіта в контексті реалій сьогодення. Практика управління закладом освіти. 2010. № 4. С. 52–56.
Моісеєнко К. Професійна діяльність соціального педагога : метод. посіб. Київ : Шк. світ, 2009. 120 с.
Моісеєнко К. Соціально-психологічний супровід інклюзивної освіти. Соціальний педагог. 2009. № 11. С. 62–64.
Національна доктрина розвитку освіти. Освіта. 2002. 24 квіт. – 1 трав.
Пожидаєва О. В. Складові професійної характеристики соціального педагога. Соціальна робота в Україні: теорія і практика. 2014. № 1/2. С. 66–72.
Рассказова О. І. Соціальний педагог – суб’єкт розвитку соціальності учнів в інклюзивній школі. Соціальна педагогіка: теорія і практика. 2013. № 4. – С. 72–79.
Ярмощук І. Інклюзивне навчання в системі освіти. Шлях освіти. 2009. № 2. С. 24–28.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).