Структура формування творчого потенціалу студентів-медиків у процесі професійної підготовки
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-2(185)-40-44Ключові слова:
творчий потенціал, професійна підготовка, майбутній лікар, педагогічний процес, модель, уявлення, розвиток особистостіАнотація
Створення творчого освітнього простору забезпечує розвиток творчого потенціалу майбутнього лікаря шляхом впровадження нестандартних способів навчальної діяльності, організації пошукової, дослідницької діяльності, заохочення ініціативи до пошуку власних ідей тощо. У статті висвітлено розроблену нами модель формування творчого потенціалу студентів-медиків, показано результати проведених анкетувань щодо креативних навичок у майбутніх лікарів.
Посилання
Аверин В. А. Психология в структуре высшего медицинского образования : автореф. дис. ... д-ра психол. наук. Санкт-Петербург, 1997. 39 с.
Александрова В. Г. Возрождение духовных традиций гуманной педагогіки. Педагогика. 2008. № 6. С. 42–47.
Асламова М. Аксіологічні основи виховання морально-етичних якостей майбутнього лікаря. Витоки педагогічної майстерності. Полтава, 2014. Вип. 13. С. 38–42.
Белых А. С. Единство задач мировоззренческого развития и профессиональной подготовки молодого специалиста. Духовність особистості: методологія, теорія і практика. 2012. № 5 (52). С. 44–54.
Васильева Л. А. Компетентностная модель выпускника медицинского колледжа. Проблемы и перспективы развития образования : материалы междунар. науч. конф., (г. Пермь, апрель 2011 г.). Пермь : Меркурий, 2011. Т. II. С. 7–9.
Вульфов Б. 3. Педагогическое сопровождение: явление и процесс. Мир образования – образование в мире. 2006. № 2. С. 43–53.
Гордійчук С. В. Реформування системи професійної освіти України в контексті Болонського процесу. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки. Глухів, 2012. Вип. 20. С. 11–15.
Дудікова Л. В. Формування готовності до професійного самовдосконалення у майбутніх лікарів : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Вінниця, 2011. 22 с.
Ковалева Т. М. Материалы курса «Основы тьюторского сопровождения в общем образовании» : лекции 1–4. Москва : Первое сентября, 2010. 56 с.
Лимар Л. В. Аналіз дослідження сформованості готовності до безконфліктної взаємодії з пацієнтами студентів-медиків. Вісник Чернігівського нац. пед. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка. Серія Психологічні науки. Чернігів, 2010. Вип. 82, т. 1. С. 366–371.
Маяковская Н. В. Профессиональное воспитание будущего врача в медицинском вузе на основе аксиологического подхода : автореф. дис. … канд. пед. наук : 13.00.08. Шуя, 2012. 23 с.
Орбан-Лембрик Л. Е. Психологія управління : навч. посіб. 2-ге вид., доп. Київ : Академвидав, 2010. 544 с.
Основи красномовства : метод. рекомендації до вивчення навч. дисц. / уклад. Т. А. Равлюк. Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2014. 48 с.
Рожков М. И. Педагогическое обеспечение работы с молодежью: Юногогика. Москва : Владос, 2008. 264 с.
Соціолого-педагогічний словник / за ред. В. В. Радула. Київ : ЕксОБ, 2004. 304 с.
Ускова С. А. Сопровождение как базовая категория современной педагогики: теоретическое обоснование. Человек и образование. 2013. № 2 (35). С. 84–88.
Філософський словник соціальних термінів / за ред. В. С. Бакірова. [3-тє вид., доповн.]. Київ ; Харків : Р.И.Ф., 2005. 670 с.
Шорникова О. Н. Технология формирования информационной компетентности студентов на основе междисциплинарной интеграции. Современные наукоемкие технологии. 2010. № 12. С. 83.
Ямницький О. В. Аксіологічні складові професійно-ціннісних орієнтацій майбутніх практичних психологів. Наука і освіта. 2014. № 12. С. 220–225.
Яренчук Л. Г. Випереджувальний розвиток творчого потенціалу майбутнього вчителя технологій: деякі результати експериментального дослідження. Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету ім. К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. Одеса. 2011. № 1–2. С. 187–192.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).