Педагогічний аспект виховання дитини у сучасному світі
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-2(185)-59-63Ключові слова:
виховання, педагогічний аспект, дитина у сучасному світі, методика виховної роботиАнотація
Актуальність даної статті не викликає аніяких сумнівів, адже ця тема є завжди актуальною та цікавою, а найголовніше – невичерпною. Про неї завжди можна сказати щось нове. Тим паче, що педагогічний аспект виховання відіграє вагому роль не лише в навчальному процесі, а й безпосередньо у становленні дитини. Тож людина, стаючи педагогом, переймає на себе вагому роль, до якої не повинна відноситися зневажливо. Автори статті демонструють високий рівень знань у даній області, а також піднімають усі важливі аспекти. Завдяки цьому вона є цікавою у своєму вивченні, до того ж корисною як для педагогів, так і для тих, хто тільки навчається. Авторами проведена вагома робота в педагогічному аспекті виховання дитини у сучасному світі. До того ж не менш важливим є те, що автори розглядають педагогічне виховання в різних інтерпретаціях і характеризують роль та обов’язки педагога у ньому.Посилання
Безпалько О. В. Соціальна педагогіка в схемах і таблицях. Київ : Центр навч. літератури, 2003. 137 с.
Бондар В. І. Дидактика : підручник. Київ : Либідь, 2005. 264 с.
Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи : метод. посіб. Київ : Центр навч. літ-ри, 2003. 316 с.
Власова О. І. Педагогічна психологія : навч. посіб. Київ : Либідь, 2005. 400 с.
Волкова Н. П. Педагогіка : навч. посіб. Київ : Академія, 2003. 576 с.
Гура О. І. Вступ до спеціальності «Педагогіка вищої школи» : навч. посіб. Київ : Центр навч. літ-ри, 2005. 224 с.
Забродський М. М. Педагогічна психологія : курс лекцій. Київ : МАУП, 2000. 189 с.
Лозниця В. С. Психологія і педагогіка : основні положення : навч. посіб. Київ : ЕксОб, 1999. 303 с.
Семенова А. В., Гурін Р. С., Осипова Т. Ю. Основи психології і педагогіки : навч. посіб. Київ : Знання, 2006. 319 с.
Степанов О. М., Фіцула М. М. Основи психології і педагогіки : навч. посіб. Київ : Академвидав, 2005. 520 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).