Виховання співаків спеціальності «Академічний вокал» в умовах інклюзивної освіти
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-1(184)-52-55Ключові слова:
інклюзивна освіта, академічний вокал, педагог, вади зору, новації, методикаАнотація
Окреслено основні проблемні аспекти, пов’язані з вихованням співаків спеціальності «академічний вокал» в умовах впровадження системи інклюзивного навчання. Розвиток вокальної майстерності для учнів з особливостями розвитку потребує чималих зусиль від виконавця та постійного контролю з боку його викладача з фаху. Досягнення позитивних результатів можливе за рахунок оновлення наявних методичних напрацювань. Наразі існує брак нотних текстів, створених за допомогою системи Брайля, необхідних для навчання студентів з вадами зору. Важливим завданням постає проведення роботи з викладачами, метою якої є створення новітніх методик, де б враховувалось застосування у навчанні досягнень медіа культури.
Посилання
Аргіропоулос Д. Діти з інвалідністю: школа, сім’я, стосунки (досвід Італії). Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання: зб. матер. Всеукр. науково-метод. конференції, присвяч. 97-річчю від дня народження В. Сухомлинського, 29–30.09.2015 / уклад. О. Е. Жосан. Кіровоград: Ексклюзив-систем, 2015. С. 23–30.
Гурба І. П. Вокально-педагогічна робота викладача як фактор становлення майбутніх педагогів-вокалістів. Педагогічний альманах: зб. наук. праць / ред. В. В. Кузьменко. Херсон, 2014. Вип. 24. С. 116–120.
Єрошенко О. В. Виразність вокального виконавства: художні та природничі чинники. Культура України. Харків: ХДАК, 2012. Вип 36. С. 252–261.
Ляшкова Н. О. Безбар’єрність навчально-виховного процесу у вищому навчальному закладі в умовах інклюзії. Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання: зб. матер. Всеукр. науково-метод. конференції, присвяч. 97-річчю від дня народження В. Сухомлинського, 29–30.09.2015 / уклад. О. Е. Жосан. Кіровоград: Ексклюзив-систем, 2015. С. 245–249.
Ноты по Брайлю. URL: http://sosbs.ru/noty_po_braylyu/.
Сивиринчук Н. О. Комплексний підхід до роботи з дітьми зі зниженим зором в умовах загальноосвітньої школи-інтернату. Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання: зб. матер. Всеукр. наук.-метод. конференції, присвяч. 97-річчю від дня народження В. Сухомлинського, 29–30.09.2015 / уклад. О. Е. Жосан. Кіровоград: Ексклюзив-систем, 2015. С. 368–374.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).