Нова українська школа – стан та перспективи
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2019-1(184)-5-7Ключові слова:
освіта, навчання, Нова українська школа, стан, перспективи, етапиАнотація
Дана стаття розглядає причини реформування загальної середньої освіти в Україні, визначає основні етапи реалізації концепції Нова українська школа. Акцентує увагу на перевагах організації освітнього процесу в умовах імплементації концептуальних засад концепції, викреслює перспективи реформування закладів загальної середньої освіти відповідно до її положень.
Посилання
Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII. URL: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 (дата звернення: 23.10.2018).
Запроваджуємо Концепцію «Нова українська школа»: навч.-метод. тренінг заступників директорів ЗЗСО з питань впровадження Державного стандарту початкової освіти. Відділ освіти Великоберезнянської районної державної адміністрації: веб-сайт. URL: https://vberz-osvita.gov.ua/zaprovadzhuemo-koncepciju-nova-ukrainska-shkola-11-48-46-28-12-2017/https://vberz-osvita.gov.ua/zaprovadzhuemo-koncepciju-nova-ukrainska-shkola-11-48-46-28-12-2017/ (дата звернення: 13.10.2018).
Ляшенко О. І. Пріоритети розвитку української школи в умовах реформування освіти. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія: Педагогічна. Кам’янець-Подільськ, 2016. Вип. 22. С. 39–42.
Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України; за заг. ред. В. Г. Кременя. Київ: Пед. думка, 2016. 448 с.
Нова Українська школа / Міністерство освіти і науки України. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/nova-ukrainska-shkola/NEW-SCHOOL.pdf (дата звернення: 12.10.2018).
Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи. Київ: Міністерство освіти і науки України, 2016. 40 с.
Нова українська школа. Міністерство освіти і науки України: веб-сайт. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola (дата звернення: 14.10.2018).
Онищук Л. А. Нова українська школа: реалії та перспективи. Український педагогічний журнал. 2018. № 1. С. 47–53.
Сімончук О. Без домашніх завдань і оцінок: що таке Нова українська школа. Освіторія: медіа: веб-сайт. URL: https://osvitoria.media/experience/bez-domashnih-zavdan-i-otsinok/ (дата звернення: 16.10.2018).
Чернова О. Нова українська школа: 9 змін, які пропонує Міносвіти: веб-сайт. Громадське: бета: веб-сайт. URL: https://hromadske.ua/posts/nova-ukrainska-shkola-9-zmin-iaki-proponuie-minosvity (дата звернення: 11.10.2018).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).