Методи розвитку виконавської виразності співака спеціальності «академічний вокал»
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-5%20(182)-78-81Ключові слова:
академічний вокал, виконавська виразність, музичне виконавство, музична педагогіка, педагогічні методиАнотація
Академічний вокал та спеціальності, пов’язані з ним, незважаючи на свою консервативність, піддаються впливу сучасних реалій та вимог. З’являються нові методики розвитку виконавської виразності співаків-класиків. Головна ідея більшості методик – сполучення розвитку вокальної майстерності та загального сценічного (у тому числі пластичного) артистизму. Експресивність, яка постає у цьому процесі, поєднує академічний та естрадний вокал. Із часом стає все складніше провести суцільну роздільну лінію між різними стилями та жанрами вокалу. Кожен із них починає ставити вимогу виховання індивідуальної манери співу та створення унікального сценічного образу.
Посилання
Григорьев Е. В. О некоторых принципах организации вокального обучения. Наука. Искусство. Культура. Белгород, 2013. № 2. С. 205–208.
Карманова В. В. Вокальное исполнительство: петь может каждый. Гуманитарные ведомости ТГПУ им. Л. Н. Толстого. Тула, 2013. № 1–2 (4–5). С. 54–57.
Кузнецова Е. П. Методологические различия требований к подготовке академических и эстрадных вокалистов. Исторические, философские, политические и юридические науки, культурология и искусствоведение. Вопросы теории и практики. Тамбов: Грамота, 2017. № 9 (83). C. 118–121. URL: http://www.gramota.net/materials/3/2017/9/30.html.
Монд О.-Л. Л. Анализ современных методик обучения вокалу. Искусство и образование, 2009. № 5. С. 81–90.
Самолдина Н. А. Современные методы развития вокального майстерства учащихся. Концепт. Киров: АНО ДПО «МЦИТО», 2015. Спецвыпуск № 20. URL: http://e-koncept.ru/2015/75329.htm.
Файзрахманов А. Ф. От классического вокала к фольклору и обратно. Вестник Казанского государственного университета культуры и искусств. Казань, 2014. № 1 (31). С. 50–54.
Шатская О. В. Исполнительский стиль в вокале как интегральная характеристика телесного Я и динамических свойств личности. Известия Самарского научного центра Российской академии наук. Самара, 2015. № 1. С. 119–122.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).