Особливості підготовки майбутніх дефектологів в умовах розвитку інклюзивної освіти
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4%20(181)-76-79Ключові слова:
інклюзивна освіта, корекційний педагог, підготовка, професійна діяльність, готовність, студенти, діти з особливими освітніми потребамиАнотація
Висвітлені питання інклюзивної освіти, обґрунтована доцільність упровадження інклюзивного навчання в Україні, зазначені основні засади ефективної реалізації інклюзії: психологічна готовність усіх учасників освітнього процесу, наявність знань про фізіологічні та психологічні особливості дітей із особливими освітніми потребами, володіння спеціальними методиками навчання, використання новітніх підходів під час підготовки педагогічних кадрів у закладах вищої освіти, а саме знайомство студентів не тільки з дисциплінами спеціальнПосилання
Бусел В. Т. Великий тлумачний словник сучасної української мови / уклад. : В. Т. Бусел. Київ: ВТФ «Перун», 2009. 1736 c.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник [Текст]. Київ : Либідь, 1997. 374 с.
Дегтяренко Т. М. Модифікація професійної підготовки фахівців у контексті модернизації системи спеціальної освіти. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2015_3_3Назва з екрану.
Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: навч. посіб. Київ: Академвидав, 2004. 352 с.
Зязюн І. А. та ін. Педагогічна майстерність: підручник / за заг. ред. І. А. Зязюна. Київ: Вища школа, 1997. 349 с.
Колупаєва А. А., Савчук Л. О. Діти з особливими освітніми потребами та організація їх навчання: наук.-метод. посіб. Вид. доп. та переробл. Київ: Вид. група «АТОПОЛ», 2011. 274 с.
Про освіту : Закон України. URL: http://osvita.ua/legislation/law/2231/. Назва з екрану.
Фомічова Л. І. Проблеми психології вищої школи / Л. І. Фомічова // Психологія та педагогіка: спеціальні : у 2–х кн.: зб. наук. пр. / за ред. Л. І. Фомічова. Київ: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2003. Кн. 1. С. 51–55.
Хміль Ф. І. Основи менеджменту: підручник. Київ: Академвидав, 2003. 608 с.
Яременко В. Тлумачний словник української мови [Текст] / укл. : В. Яременко, О. Сліпушко. Київ: Аконіт, 2008. Т. 2. С. 33, 479.
Яцинік А. В. Розвиток організаційної культури керівників дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04; Харківський нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. Харків, 2016. 20 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).