Сутність і структура лідерських якостей студентів закладів вищої освіти
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4%20(181)-50-52Ключові слова:
лідер, лідерство, лідерські якості особистості, лідерські якості студентаАнотація
Досліджено проблему визначення змісту лідерських якостей особистості загалом та особистості студента зокрема. Уточнено поняття «лідерські якості студента». Узагальнено структуру і компоненти лідерських якостей студентів
Посилання
Зорина А. В. Педагогические условия формирования лидерских качеств у студентов вуза // Современная педагогика. 2009. № 3. С. 8–9.
Казанцева Л. С. Лидерские качества студентов медицинского вуза как объект исследования. URL: http://www.nauchforum.ru/ru/node/658.
Краснощок І. П. Розвиток лідерських якостей студентів. http://Nz2012_112_29%20(1).pdf.
Мороз В. П. Оcoбливocті формування лідерських якостей студентів вищих навчальних закладів в процесі діяльності органів студентського самоврядування: експертна оцінка // Науковий вісник Ужгородського нац. ун-ту. Серія «Педагогіка, соціальна робота». Вип. 35. URL : https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/11708/1/92.pdf.
Савицька І. М. До питання формування лідерських якостей майбутніх учителів. URL: http://visnyk.chnpu.edu_dl=3035.
Сбитнева В. Б. Педагогические условия развития лидерских качеств подростков в детском общественном объединении // Педагогика. 2008. № 4. С. 12–14.
Сопівник Р. В. Виховання лідерських якостей студентів аграрних вищих навчальних закладів: монографія. Київ: «ЦП «Компринт», 2012. 514 с.
Уманский А. Л. Психолого-педагогические проблемы подготовки организаторов и лидеров детских и юношеских объединений. Кострома: КГТТУ им. Н. А. Некрасова, 1994. 218 с.
Ягоднікова В. В. Формування лідерських якостей старшокласників в особистісно орієнтованому процесі загальноосвітньої школи // Наука і освіта. 2004. № 7. С. 28–330.
Wilson M. S. Effective Developmental Leadership: A Study of the Traits and Behaviors of a Leader Who Develops Both People and Organization: dissertation for the degree of PhD. Louisiana State University, 2004. 111 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).