Transfer from schooling to university studies abroad – a challenege for foreigners in Ukraine
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-4%20(181)-53-57Ключові слова:
адаптація, погана адаптація, іноземні студенти, освіта, медико-психологічні проблеми, анкетаАнотація
Розглядається складна та досить нагальна проблема для іноземних громадян, які переходять до навчання в українських закладах вищої освіти. Даний процес пов’язаний із певними труднощами, що характеризуються кризовою ситуацією, підвищеним рівнем стресу та ризиком виникнення порушеної або поганої адаптації. Проблеми адаптації заважають студентам адекватно продемонструвати їхні справжні здібності у навчанні та розкрити їхній індивідуальний потенціал. Порушення адаптації породжують конфлікти, емоційні проблеми та психічні розлади непсихотичного спектру. Одним із основних завдань університетського педагогічного колективу є допомогти студентам адаптуватися. Щоб залучити більше іноземних громадян до навчання в українських закладах вищої освіти, педагогічні колективи університетів та інститутів України повинні зосередити свою увагу та роботу на невідкладних питаннях, особливо залученню іноземних студентів до активного університетського життя разом з українськими однолітками.
Посилання
Вlended Learning of Medical Latin in Mixed Groups of International University Students // Veda a technologie: Krok do Budoucnosti – 2013 / Materialy IX Mezinarodni Vedecko-Prakticka Konference. 27.02.2013-05.03.2013. Dil 15, Filologicke vedy. Praha: Publishing House «Education and Science», 2013. Р. 35–37.
Olenovych O. A, Voytkevich N. I. Individual Approach in Tutor’s Work with Groups of International Students // Stredoevropsky vestnik pro vedu a vyzkum / Central European Journal for Science and Research. Praha: Publishing House «Education and Science», 2014. NR 1(3). Р. 107–111.
Semenenko S., Tymofiychuk I., Voytkevich N. Аdjustment of International Students to Ukrainian Social-Cultural Environment at Bukovinian State Medical University // Найновите научни постижения, 2013 // Материали за ІХ Межд. научна практична конференція. 17–25 марта 2013. Том 12. Педагогическите науки. София «Бял ГРАД-БГ» ООД, 2013. Р. 12–15.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).