Іншомовна комунікативна компетентість як невід’ємна складова образу сучасного педагога
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-2(179)-36-38Ключові слова:
комунікативна компетентність, професіоналізація, особистісні характеристики.Анотація
Формування іншомовної комунікативної компетентності є актуальною науково-практичною задачею сучасної системи вищої освіти. Державний освітній стандарт містить вимоги до компетентності фахівців, які враховують реальні потреби сучасного ринку праці. Від фахівця будь-якої професійної сфери потрібно вміння працювати з інформаційними джерелами (у тому числі іншомовними): обробляти і використовувати отриману інформацію для підвищення ефективності праці, бути здатним до її творчої інтерпретації і передачі, що неможливо без достатнього рівня розвитку комунікативної іншомовної компетентності.
Посилання
Андреева Г. М. Принципы деятельности и исследования общения. В кн.: Общение и деятельность [на русск. и чешск. яз.]. Прага: Изд-во Карлова университета, 1981. С. 13–26.
Звягинцева Е. П. Поликультурной компонент и его составляющие в процессе профессиональной подготовки. Вестник Челябинской академии культуры и искусств. 2013. №3 (35). Челябинск: ЧГАКИ. С. 189–193.
Кузьмина Н. В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. Москва: Просвещение, 2007. С. 114–115.
Маркова А. К. Психология профессионализма. Москва: Знание, 1996. С. 24– 25.
Митина Л. М. Психология труда и профессионального развития учителя. Москва: Академия, 2004. С. 227–229.
Пассов Е. И., Кузовлева С. E. Основы коммуникативной теории и технологии иноязычного образования: метод. пособ. для преподавателей русского языка как иностранного. Москва: Русский язык. Курсы, 2010. 567 с.
Хуторской А. В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования. Народное образование. 2003. №2. С. 58–64.
Шадриков В. Д. О некоторых теоретических вопросах разработки дидактики для нашей новой школы. Высшее образование сегодня. 2010. № 12. С. 8–11.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).