Професійна підготовка майбутніх лікарів в умовах ринку праці Великої Британії
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-47-51Ключові слова:
ринок праці, професійна підготовка, майбутній лікар, Велика БританіяАнотація
У Великій Британії відбувається докорінне переосмислення механізмів і моделей державного впливу на економічні і соціальні проблеми, які викликані світовою фінансовою крізою. Ринок праці виступає одним з складніших і динамічніших елементів ринкової економіки.
Невідповідність вимог ринку та роботодавців до професійних компетенцій працюючих та їх реальним рівнем, необхідність постійного удосконалення професійних знань, умінь та навичок у кожній професії спонукають до модернізації професійної освіти та неперервних змін у ній. З огляду на це, можна стверджувати, що ринок праці регулює і детермінує також освітню політику будь-якої держави, у тому числі професійну освіту.
Важливим елементом забезпечення взаємодії освіти і ринку праці є розподіл відповідальності за збільшення інвестування в людські ресурси. Всі учасники взаємодії повинні взяти на себе частину відповідальності за збільшення та підвищення ефективності інвестування у людський капітал.
Посилання
Бабушко С. Р. Професійний розвиток фахівців сфери туризму в США та Канаді: монографія ; за ред. Л. Б. Лук‘янової / С. Р. Бабушко. – К.-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2015. – 424 с.
Бідюк Н. М. Теорія і практика професійного навчання безробітних у США: дис. … доктора пед. наук: спец.13.00.04 / Бідюк Наталія Михайлівна. – К., 2009. – 544 с.
Ничкало Н. Професійна педагогіка і психопедагогіка праці у діалектичному взаємозв’язку /Н. Ничкало // Теорія і практика управління соціальними системами. – № 2. – Серія: Проблеми та тенденції розвитку педагогічної освіти. – Харків, 2013. –С. 42 – 53.
Пазюра Н. В. Внутрішньофірмова професійна підготовка виробничого персоналу в Японії і Південній Кореї: монограф. [за ред. Н. Г. Ничкало] / Н. В. Пазюра. – К.: Вид-во «Альфа-ПІК», 2014. – 514 с.
Cuddy N., Leney T. Vocational Education and Training in the United Kingdom: Short Description / Natalia Cuddy, Tom Leney // CEDEFOP Panorama Series. – 111. – Luxemburg: Office for Official Publications of the European Committees, 2005. – 88 p.
Global Strategy on Human Resources for Health: Workforce 2030 // World Health Organization, 2016. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://who.int/hrh/resources/globstrathrh-2030/en/ – Назва з екрана.
Higher Education Statistics Agency: official site [Електронний ресурс]. – Режим доступу: www.hesa.ac.uk . – Назва з екрана.
Longhurst D. Chief Executive / Derek Longhurst // Forward. – 2011. – Issue 24. – pp. 1-9.
Medical Career Structure // General Medical Council [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.gmc-uk.org/Medical_career_structure _doctors_in_training.pdf_25417075.pdf . – Назва з екрана.
NHS Careers: Entry Requirements for Medical School. – 2014 [Електронний ресурс]. − Режим доступу: www.nhscareers.nhs.uk – Назва з екрану.
Roberts N., Bolton P. Medical School Places in England from September 2018 / Nerys Roberts, Paul Bolton // Briefing Paper of the House of Commons. – 29 March 2017. - No 07914. – 17 p.
Royal College of Physicians. Underfunded, under-doctored, overstretched. The NHS in 2016. – 21 September, 2016 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.rcplondon.ac.uk/guidelines-policy . – Назва з екрана.
Speech by Secretary of State for Health Jeremy Hunt to Conservative Party Conference. – 4 October, 2016 Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://press.conservatives.com/post/15133726050/hunt-speech-to-conservative-party-conference-2016. – Назва з екрана.
Weert E. Perspectives on Higher Education and the Labour Market: Review of International Policy Developments / Egbert Weert. – Center for Higher Education Policy Studies, 2011. – 62 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).