Особливості дослідження питання реформування навчальних програм у канадських школах ХІХ ст

Автор(и)

  • Людмила Іванівна Гук Національний університет «Львівська політехніка», Україна
  • Олена Володимирівна Барабаш Національний університет «Львівська політехніка», Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-43-46

Ключові слова:

Канада, навчальна програма, навчальні матеріали, система державної освіти

Анотація

Розглядається процес реформування навчальних програм у 40–70-х рр. ХІХ ст. на території Верхньої Канади. Охарактеризовані навчальні програми та підручники, що використовувались у навчально-виховному процесі до 40-х рр. ХІХ ст. та досліджені реформи, що сприяли процесу уніфікації навчальних матеріалів. 

Біографії авторів

Людмила Іванівна Гук, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри іноземних мов

Олена Володимирівна Барабаш, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри іноземних мов

Посилання

Волкова Н. Педагогіка: навч. посіб. Київ: Вид. центр «Академія». 2003. 616 с.

Карпинська Л. Формування професійної майстерності майбутніх учителів у системі вищої педагогічної освіти Канади: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.01. Одеса, 2005. 221 с.

Магдач З. Т., Мукан Н. В. Історична ретроспектива розвитку шкільної освіти Канади. Наукові записки: [зб. наук. стат.] (Серія педагогічні та історичні науки) / Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова; укл.: Л. Л. Макаренко. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2010. Вип. 84. С. 155–161.

Мукан Н. В. Система професійної підготовки майбутніх учителів загальноосвітніх шкіл в університетах Канади: дис. на здоб. наук. ступ. канд. пед. наук. Київ, 2006. 322 с.

Althouse J. The Ontario Teacher, a historical account of progress 1800–1910. Ontario Teachers’ Federation. 1967. 184 p.

Burwash N. The Makers of Canada. Egerton Ryerson. Toronto: Morang & Co Limited, 1906. 303 p.

Gidney R. Beauracracy vs Community: the origins of Beuraucratic Procedure in Upper Canadian School System. Historical essays on Upper Canada. New Perspectives / ed. by J. K. Johnson, B. C. Wilson. Ottawa: Carleton University Press. 1991. P. 269–399.

Hodgins G. Documentary History of Education in Upper Canada 1781-1876. Toronto. Warwick Bro’s & Rutter Printers. 1899. Vol. 6. 390 p.

Houston S., Prentice A. Schooling and Scholars in Nineteenth-Century Ontario. University of Toronto Press. 1988. 418 p.

Literacy, Society and Schooling: a reader / ed. by De Castell S., Luke A., K. Egan. Cambridge University Press. 1986. 341 p.

Parvin V. Authorization of textbooks for the elementary schools of Ontario 1846–1950. – A thesis submitted in requirements for the Degree Doctor of Education in the University of Toronto. 1961. 235 c.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-13

Як цитувати

Гук, Л. І., & Барабаш, О. В. (2018). Особливості дослідження питання реформування навчальних програм у канадських школах ХІХ ст. Імідж сучасного педагога, (1 (178), 43–46. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1 (178)-43-46

Номер

Розділ

ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА