Розвиток професійної компетентності учителів-словесників у педагогічній спадщині Карпа Остаповича Ходосова
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-1%20(178)-56-60Ключові слова:
компетентність, професійна компетентність педагогаАнотація
Розкритий зміст поняття «компетентність» у світлі сучасної парадигми. У науковій розвідці визначено, що методична компетентність учителя української мови та літератури – це складне інтегроване утворення, що становить поєднання результату методичної підготовки, методичного досвіду та особистісних рис педагога. Автором проаналізовані різні підходи щодо розвитку професійної компетентності вчителів-словесників у педагогічній спадщині Карпа Остаповича Ходосова.
Посилання
Матеріали з досвіду роботи вчителя світової літератури Артемівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №10 Жукової Галини Василівни. Персональний сайт учителя зарубіжної літератури Бахмутської загальноосвітньої школи І–ІІІ ст. №10 Жукової Галини Василівни. URL: http://www.galyna-zhukova.edukit.dn.ua
Корабельнікова Д. Сутність і структура фахової компетентності вчителя хореографії: зб. наук. праць Бердянського держ. пед. ун-ту. Серія Педагогічні науки. 2010. № 3. С. 118–121.
Леонова Н. Мовно-комунікативна вправність учнів у вимірі компетентнісно орієнтованого навчання. Вивчаємо українську мову та літературу. 2013. № 1. С. 4.
Маркова І., Садкіна В. Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики. Вивчаємо українську мову та літературу. 2016. № 25–26. С. 4-5.
Неживий О. Сторінки педагогічної спадщини Карпа Ходосова: посіб. для вчит. – Полтава : Полтавський літератор, 2015. С. 156.
Ходосов К. Використання додаткового матеріалу на уроках літератури. Література у школі. 1951. № 3. С. 79–81.
Ходосов К. Початок уроку літератури. Українська мова та література в школі. 1967. № 8. – С. 43–49.
Щербатюк Л., Щербатюк С. Професійна компетентність майбутніх інженерів-механіків – складна динамічна система. Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. 2009. Вип. 165. С. 45–49.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).