Теоретичні та практичні питання мовленнєвого розвитку дошкільників засобами театралізованої діяльності
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-51-53Ключові слова:
мовленнєвий розвиток, дошкільники, театралізована діяльністьАнотація
Розглянуті особливості мовленнєвого розвитку як молодших, так і старших дошкільників. Схарактеризовані проблеми, які виникають під час мовленнєвого спілкування. Обґрунтована доцільність використання театральної діяльності як важливого чинника мовленнєвого розвитку дошкільників. Проаналізовані класифікації театралізованої діяльності.
Посилання
Алексєєва, М. М. Методика розвитку мови і навчання рідної мови дошкільнят : навч. посіб. [для студ. вищ. і середовищ, пед. навч. закладів] / М. М. Алексєєва, Б. І. Яшина. – 3-е изд., Стереотип. – М. : Вид. центр «Академія», 2000. – 400 с.
Артемова, Л. В. Театр і гра : [навч. посіб.] / Л. В. Артемова. – Київ : Томіріс, 2002. – 286 с.
Базовий компонент дошкільної освіти / Наук. керівник: А. М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф, д-р пед. наук; авт. кол-в: Богуш А. М., Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Гавриш Н. В., Долинна О. П., Ільченко Т. С., Коваленко О. В., Лисенко Г. М., Машовець М А., Низковська О. В., Панасюк Т. В., Піроженко Т. О., Поніманська Т. І., Сідєльнікова О. Д., Шевчук А. С., Якименко Л. Ю. – Київ : Видавництво, 2012. – 26 с.
Бех, Л. В. Проектування освітнього процесу – умова забезпечення якості дошкільної освіти (на прикладі мовного розвитку дошкільнят) // Управління якістю варіативної системи дошкільної освіти: актуальні проблеми та перспективи розвитку. Тези виступів учасників міжрегіональної науково-практичної конференції. – Ростов-на-Дону, 2004. – 144 с.
Бєлєнька, Г. Підготовка фахівця дошкільного профілю – формування особистості / Г. Бєлєнька // Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики / [ред. кол. Мороз О. (голова), Гузій Н. та ін.]. – Київ : НПУ ім. М П. Драгоманова, 2003. – Вип. 9. – 294 с. – С. 101–112.
Божович, Л. І. Вибрані психологічні праці. Проблеми формування особистості / під ред. Д. І. Фельдштейна. – Москва : Междунар. пед. академія, 1995. – С. 13.
Гаврик, Н. В. Структура і функції мовленнєво-творчої діяльності дошкільників / Дошкільна лінгводидактика. Хрестоматія / Упор. Богуш А. М. / Н. В. Гаврик. – Київ : Вид. дім «Слово», 2005. – 720 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).