Теоретичні та практичні питання мовленнєвого розвитку дошкільників засобами театралізованої діяльності

Автор(и)

  • Олена Миколаївна Василенко Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-51-53

Ключові слова:

мовленнєвий розвиток, дошкільники, театралізована діяльність

Анотація

Розглянуті особливості мовленнєвого розвитку як молодших, так і старших дошкільників. Схарактеризовані проблеми, які виникають під час мовленнєвого спілкування. Обґрунтована доцільність використання театральної діяльності як важливого чинника мовленнєвого розвитку дошкільників. Проаналізовані класифікації театралізованої діяльності.

Біографія автора

Олена Миколаївна Василенко, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики дошкільної освіти

Посилання

Алексєєва, М. М. Методика розвитку мови і навчання рідної мови дошкільнят : навч. посіб. [для студ. вищ. і середовищ, пед. навч. закладів] / М. М. Алексєєва, Б. І. Яшина. – 3-е изд., Стереотип. – М. : Вид. центр «Академія», 2000. – 400 с.

Артемова, Л. В. Театр і гра : [навч. посіб.] / Л. В. Артемова. – Київ : Томіріс, 2002. – 286 с.

Базовий компонент дошкільної освіти / Наук. керівник: А. М. Богуш, дійсний член НАПН України, проф, д-р пед. наук; авт. кол-в: Богуш А. М., Бєлєнька Г. В., Богініч О. Л., Гавриш Н. В., Долинна О. П., Ільченко Т. С., Коваленко О. В., Лисенко Г. М., Машовець М А., Низковська О. В., Панасюк Т. В., Піроженко Т. О., Поніманська Т. І., Сідєльнікова О. Д., Шевчук А. С., Якименко Л. Ю. – Київ : Видавництво, 2012. – 26 с.

Бех, Л. В. Проектування освітнього процесу – умова забезпечення якості дошкільної освіти (на прикладі мовного розвитку дошкільнят) // Управління якістю варіативної системи дошкільної освіти: актуальні проблеми та перспективи розвитку. Тези виступів учасників міжрегіональної науково-практичної конференції. – Ростов-на-Дону, 2004. – 144 с.

Бєлєнька, Г. Підготовка фахівця дошкільного профілю – формування особистості / Г. Бєлєнька // Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики / [ред. кол. Мороз О. (голова), Гузій Н. та ін.]. – Київ : НПУ ім. М П. Драгоманова, 2003. – Вип. 9. – 294 с. – С. 101–112.

Божович, Л. І. Вибрані психологічні праці. Проблеми формування особистості / під ред. Д. І. Фельдштейна. – Москва : Междунар. пед. академія, 1995. – С. 13.

Гаврик, Н. В. Структура і функції мовленнєво-творчої діяльності дошкільників / Дошкільна лінгводидактика. Хрестоматія / Упор. Богуш А. М. / Н. В. Гаврик. – Київ : Вид. дім «Слово», 2005. – 720 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-26

Як цитувати

Василенко, О. М. (2017). Теоретичні та практичні питання мовленнєвого розвитку дошкільників засобами театралізованої діяльності. Імідж сучасного педагога, (6 (175), 51–53. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6 (175)-51-53