Моделювання змісту підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до реалізації іншомовної ос
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-54-58Ключові слова:
професійна підготовка, майбутній учитель іноземної мови, педагогічна модель, методична підготовка, іншомовна освітаАнотація
Проаналізовані можливості професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Запропонована модель змісту підготовки вчителя іноземної мови до іншомовної педагогічної освіти. Обґрунтований зміст підготовки майбутнього вчителя іноземних мов, визначені етапи формування та підходи до професійної підготовки спеціалістів у відповідності до сучасних освітніх тенденцій у галузі загальної освіти.
Посилання
Білик, Н. І. Моделювання процесу навчання в системі підвищення кваліфікації вчителів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / Надія Іванівна Білик / ЦІППО АПН України. – Київ, 2005. – 22 с.
Вітлінський, В. В. Моделювання економіки. – Київ : КНЕУ, 2005. – 408 с.
Володько, Т. М. Пріоритети сучасної методики викладання іноземних мов та технології опрацювання мови // Мовні і концептуальні картини світу / Вид. Дім Дмитра Бураго, 2009. – Вип. 25. – Ч. 2. – С. 89–94.
Гончаренко, С. У. Український педагогічний словник / Семен Устимович Гончаренко. – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.
Докучаєва, В. В. Проектування інноваційних педагогічних систем у сучасному освітньому просторі : монографія / В. В. Докучаєва. – Луганськ : Альма-матер, 2005. – 304 с.
Енциклопедія освіти / АПН України ; гол. ред. В. Г. Кремень. – Київ : Юрінком Інтер, 2008. – С. 516.
Краевский, В. В., Лернер, И. Я. Дидактические основания определения содержания учебника // Проблемы школьного учебника. Вып. 8. О конструировании учебника. – Москва : Просвещение, 1980. – С. 34–49.
Малехина, Е. А. Проблема целеполагания в обучении иностранным языкам для профессиональных целей // Известия РГПУ им. А. И. Герцена, 2009. – № 109. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://puma/article/n/problema-tselepolaganiya-v-obuchenii-inostrannym-yazykam-dlya-professionalnyh-tseley. – Назва з екрану. Дата звернення 05.03.2017.
Степкина, Т. Н. О роли моделирования в системе профессиональной подготовки учителя иностранного языка / Т. Н. Степкина // Иностр. яз. в школе. – 1988. – № 1. – С. 72–77.
Ушинський К.Д. Вибрані педагогічні твори : в 2-х т. Т.1. Теоретичні проблеми педагогіки : пер. з рос. / К.Д. Ушинський // за ред. А.І. Пискунова. – К.: Рад. шк., 1983. – 496 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).