Ціннісно-смислові орієнтири розвитку педагогічної свідомості в умовах культурно-цивілізаційних змін
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-5-9Ключові слова:
цінність, свідомість, діяльність, педагогіка, система освіти, регіон, особистістьАнотація
Ціннісно-смислові орієнтири розвитку педагогічної свідомості в умовах культурно-цивілізаційних змінПосилання
Бобик, В. М. Сучасна глобалістика: провідні концепції і модерна практика : навч. посіб. / В. М. Бебик, С. О. Шергін, Л. О. Дехтярьова. – Київ : Університет «Україна», 2006. – 208 с.
Вернадский, В. И. Живое вещество / В. И. Вернадский / Сост. В. С. Неаполитанская, Н. В. Филиппова . – Москва : Наука, 1978. – 385 с.
Вернадский, В. И. Научная мысль как планетарное явление; [кн. 1] / В. И. Вернадский. – Москва : Наука, 1977. – 191 с. (Размышление натуралиста; соч. в 2-х кн.).
Вернадский В. И. Начало и вечность жизни / В. И. Вернадский. – Москва : Сов. Россия, 1989. – 704 с.
Вернадський, В. И. Научная мысль как планетарное явление; [кн. 1] / В. И. Вернадский. – Москва : Наука, 1977. – 191 с. (Размышление натуралиста; соч. в 2-х кн.).
Гончаренко, С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко . – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.
Данилевский, Н. Я. Россия и Европа / Н. Я. Данилевский. – Москва : Книга, 1991. – 574 с.
Ігнатенко, А. А. Стратегия Вернадского / А. А. Игнатенко. – Кременчук : Альтернатива, 2002. – 191 с.
Кант, И. Критика чистого разума (пер. с нем.) / И. Кант. – СПб. : Изд-во «ТАЙМ-АУТ», 1993. – 477 с.
Ковалев, А. П. Регионализация на современном этапе: элементы прошлого, настоящее, будущее / А. П. Ковалев // Регіональні перспективи. – 2002. – С. 6–11.
Моисеев, Н. Н. Судьба цивилизации. Путь разума / Н. Н. Моисеев. – Москва : Языки русской культуры, 2000. – 224 с.
Павлов, И. П. Рефлекс свободы / И. П. Павлов. – СПб. : Питер, 2001. – 432 с. (Серия «Психология-классика»).
Програма дій «Порядок денний на ХХІ століття» (пер. з англ. : ВГО «Україна. Порядок денний на ХХІ століття»). – Київ : Інтелсфера, 2000. – 360 с.
Советский энциклопедический словарь (3-е изд.; гл. ред. А. М. Прохоров; ред. кол. М. С. Гиляров, А. А. Гусев, И. Л. Кнунянц, М. И. Кузнецов и др.). – Москва : Сов. энциклопедия, 1984. – 1600 с., ил.
скорочена версія] / Арнольд Дж. Тойнбі / Пер. з англ.; у 2-х т. – Київ : «Основи», 1995. – Т. 1. – 614 с. – Т. 2. – 401 с.
Шпенглер, О. Закат Европы / О. Шпенглер. – Москва : 1993.
Я верю в силу свободной мысли… : письма В. И. Вернадского И. И. Петрункевичу; вступ. слово акад. В. С. Соколова // Новый мир. – 1989. – №12. – С. 204–221.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).