Ціннісно-смислові орієнтири розвитку педагогічної свідомості в умовах культурно-цивілізаційних змін

Автор(и)

  • Анатолій Петрович Самодрин Кременчуцький інституту ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», Україна
  • Любов Антонівна Поркіна Кременчуцький інститут ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля», Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-5-9

Ключові слова:

цінність, свідомість, діяльність, педагогіка, система освіти, регіон, особистість

Анотація

Ціннісно-смислові орієнтири розвитку педагогічної свідомості в умовах культурно-цивілізаційних змін

Біографії авторів

Анатолій Петрович Самодрин, Кременчуцький інституту ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля»

доктор педагогічних наук, професор кафедри економіки, маркетингу та соціальної роботи, завідувач Лабораторії економіки освіти регіону Кременчуцького інституту ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля» 

Любов Антонівна Поркіна, Кременчуцький інститут ВНЗ «Університет імені Альфреда Нобеля»

старший викладач кафедри економіки, маркетингу та соціальної роботи

Посилання

Бобик, В. М. Сучасна глобалістика: провідні концепції і модерна практика : навч. посіб. / В. М. Бебик, С. О. Шергін, Л. О. Дехтярьова. – Київ : Університет «Україна», 2006. – 208 с.

Вернадский, В. И. Живое вещество / В. И. Вернадский / Сост. В. С. Неаполитанская, Н. В. Филиппова . – Москва : Наука, 1978. – 385 с.

Вернадский, В. И. Научная мысль как планетарное явление; [кн. 1] / В. И. Вернадский. – Москва : Наука, 1977. – 191 с. (Размышление натуралиста; соч. в 2-х кн.).

Вернадский В. И. Начало и вечность жизни / В. И. Вернадский. – Москва : Сов. Россия, 1989. – 704 с.

Вернадський, В. И. Научная мысль как планетарное явление; [кн. 1] / В. И. Вернадский. – Москва : Наука, 1977. – 191 с. (Размышление натуралиста; соч. в 2-х кн.).

Гончаренко, С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко . – Київ : Либідь, 1997. – 376 с.

Данилевский, Н. Я. Россия и Европа / Н. Я. Данилевский. – Москва : Книга, 1991. – 574 с.

Ігнатенко, А. А. Стратегия Вернадского / А. А. Игнатенко. – Кременчук : Альтернатива, 2002. – 191 с.

Кант, И. Критика чистого разума (пер. с нем.) / И. Кант. – СПб. : Изд-во «ТАЙМ-АУТ», 1993. – 477 с.

Ковалев, А. П. Регионализация на современном этапе: элементы прошлого, настоящее, будущее / А. П. Ковалев // Регіональні перспективи. – 2002. – С. 6–11.

Моисеев, Н. Н. Судьба цивилизации. Путь разума / Н. Н. Моисеев. – Москва : Языки русской культуры, 2000. – 224 с.

Павлов, И. П. Рефлекс свободы / И. П. Павлов. – СПб. : Питер, 2001. – 432 с. (Серия «Психология-классика»).

Програма дій «Порядок денний на ХХІ століття» (пер. з англ. : ВГО «Україна. Порядок денний на ХХІ століття»). – Київ : Інтелсфера, 2000. – 360 с.

Советский энциклопедический словарь (3-е изд.; гл. ред. А. М. Прохоров; ред. кол. М. С. Гиляров, А. А. Гусев, И. Л. Кнунянц, М. И. Кузнецов и др.). – Москва : Сов. энциклопедия, 1984. – 1600 с., ил.

скорочена версія] / Арнольд Дж. Тойнбі / Пер. з англ.; у 2-х т. – Київ : «Основи», 1995. – Т. 1. – 614 с. – Т. 2. – 401 с.

Шпенглер, О. Закат Европы / О. Шпенглер. – Москва : 1993.

Я верю в силу свободной мысли… : письма В. И. Вернадского И. И. Петрункевичу; вступ. слово акад. В. С. Соколова // Новый мир. – 1989. – №12. – С. 204–221.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-21

Як цитувати

Самодрин, А. П., & Поркіна, Л. А. (2017). Ціннісно-смислові орієнтири розвитку педагогічної свідомості в умовах культурно-цивілізаційних змін. Імідж сучасного педагога, (6 (175), 5–9. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6 (175)-5-9