Особливості комплексної організації професійного і виробничого навчання та контролю знань
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-6%20(175)-29-31Ключові слова:
професійне навчання, виробниче навчання, система внутрішньофірмової освіти, підприємство, контроль знаньАнотація
Обґрунтовано організаційне забезпечення навчально-професійного розвитку людських ресурсів машинобудівного підприємства, яке базується на комплексній організації професійного та виробничого навчання і контролю знань, і надає можливість сформувати ефективну систему внутрішньофірмової освіти, що, у свою чергу, розширює можливості працівника у професійному виконанні своїх обов’язків і призведе до підвищення конкурентних переваг машинобудівних підприємств.
Посилання
Армстронг М. Практика управления человеческими ресурсами / М. Армстронг. – Спб. : Питер, 2007. – 832 с.
Баластрик Л. О. Проблеми удосконалення організаційно-економічного механізму управління підприємством / Л. О. Баластрик, Л. В. Транченко // Теоретичні та прикладні питання економіки. − 2005. – Вип. 7. − С. 188-195.
Власов В. Г. Проблемные ситуации на уроках производственного обучения / В. Г. Власов. – М. : Высшая школа, 1974. – 232 с.
Гавкалова Н. Л. Економіка знань: формування та пріоритети розвитку / Н. Л. Гавкалова // Управління розвитком. – 2008. – № 9. – С. 4-5.
Жарінова А. Г. Інформація, знання і креативність як основні ресурси інтелектуального капіталу / А. Г. Жарінова // Актуальні проблеми економіки. – 2010. – № 10. – С. 6-11.
Карпов В. В. Психолого-педагогические основы многоступенчатой профессиональной подготовки: автореф. дис... доктора. пед. наук: 13.00.01 – общая педагогика, история педагогики и образования [Текст] / В. В. Карпов. – СПб, – 1992. – 52 с.
Лук’янова Л. Б. Провідні особливості навчання дорослих / Л. Б. Лук’янова // Освіта дорослих:теорія, досвід, перспективи. – К. – Ніжин : ПП Лисенко М.М., 2009. – Вип. 1. – С. 72-79.
Никулина А. С. Активные формы и методы обучения и их применение в учебном процессе школ и ПТУЗ / А. С. Никулина. – Донецк : ИПОИПР, 2002. – 184 с.
Ничкало Н. Г. Професійне навчання дорослого населення: теоретико-методологічні засади [Текст] : монографія / [Ничкало Н. Г., Радкевич В. О., Щербак О. І. та ін.]. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2013. – 266 с.
Штангрет А. М. Формування економіки знань в Україні: характеристика, оцінка та моделювання [Текст] : монографія / А. М. Штангрет. – Львів : Укр. акад. друкарства, 2011. – 248 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).