Дослідження рівнів виховання музично-академічної творчості студентів педагогічних університетів
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-5(174)-23-25Ключові слова:
музичні здібності, обдарований студент, музично обдарована особистість, музично-академічна творчість, виховання музично-академічної творчості, принципи виховання музично-академічної творчості, підходи до виховання музично-академічної творчостіАнотація
У статті здійснено опис процесу дослідження рівнів виховання музично-академічної творчості студентів чотирьох педагогічних ВНЗ України, визначено етапи роботи проведення експерименту, а також проаналізовано отримані результати. Експериментальні дані представлено у вигляді загальної таблиці та порівняльного аналізу.
Посилання
Бочкарёв Л.Л. Проблемы психологии музыкальных способностей / Л.Л.Бочкарёв // Художественное творчество: [сост. Мейлах Б.]. – Л.: Наука (Ленинградское отделение), 1983. – 280с.
Кирнарская Д.К. Опыт тестирования музыкальных способностей на экзаменах в вуз / Д.К.Кирнарская // Музыкальная психология и психотерапия. Научно-методический журнал для музыкантов, психологов и психотерапевтов. – 2010. – Июль-август (№4 (19). – С.40-53.
Лучинина О.А. Карта музыкальных способностей [Электронный ресурс] / О.А.Лучинина // Музыкальная психология и психотерапия №1(22), январь-февраль, 2011. С.24-36. – Режим доступа: http://www.ampp.ru/files/22.Muz_Psih%281_2011%29.pdf#page=1&zoom=auto,-113,601
Полубоярина И.И. Методы обучения музыкально одарённых студентов / И. И. Полубоярина // Профессиональное образование в России и зарубежом. – 2013. – №3(11). – С.132-137.
Тихомирова Н.Ф. Музична психологія: навч. посібник / Н. Ф. Тихомирова, П. П. Скляр. – К.: ДМУНЗКМ, 2001. – 192 с. – Рос.
Тітов С.І. Музична обдарованість та її розвиток / С. І. Тітов // Вісник Житомирського університету. Серія «Педагогічні науки»: зб. наук. праць / Житомир. держ. ун-т імені І.Франка. – Житомир: ЖДУ імені І.Франка, 2004 – Вип.19. – С.223-226.
Colwell R. Music achievement tests / R. Colwell. – Chicago, 1969.
Kwalwasser J. and G. Ruch, Kwalwasser-Ruch Test of Music Accomplishment, Jowa City, Bureau of Educational Research and Service, 1927.
Seashore C. The Psychology of Musical talent / С. Seashore. – Boston, L Silver Burdett, 1919.
Wing H. Standardised Tests of Musical Intelligence / H. Wing. – Buckinghamshire, England, 1960, 1969.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).