Формування навичок самостійної роботи майбутніх диригентів-хормейстерів як чинник їхнього професійного зростання
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-5(174)-20-22Ключові слова:
викладач, самостійна робота студентів, специфіка та особливості самостійної роботи студентів, педагогічні підходи, методичні прийоми навчанняАнотація
Розглядаються особливості організації самостійної роботи студентів у процесі фахового навчання з урахуванням сучасних вимог і специфіки музичного навчання, основні педагогічні підходи та методичні прийоми її ефективної організації і керівництва в умовах індивідуального навчання з фаху, визначені об’єктивні фактори, що лежать в основі попередньої самостійної підготовки студента-диригента.
Посилання
Васильев В.А. О дирижерско-хоровом образовании и просвещении метод. разраб. / В.А.Васильев. – Ленинград: ЛГИК, 1990 .- 71 с.
Діордіященко О. В. Самостійна робота студентів у ВНЗ / О. В. Діордіященко. [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http://www.rusnauka.com/ONG_2006/Pedagogica/17894.doc.htm – Заголовок з екрана.
Казачков С.А. О дирижерско-хоровой педагогике // Музыкальное исполнительство. Вып. 6. – Москва, 1970. – 120-143.
Положення про організацію самостійної роботи студентів. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.khnu.km.ua/root/dept/nmv/res/5.pdf
Скуратова Є. Н. Пути достижения эффективности самостоятельной работы студентов музыкального Вуза / Э. Н. Скуратова // Самостоятельная работа и академические успехи. Теория, исследование, практика. Мат.пятой Междунар. научно-практической конф. – Минск, 2005. – С.331 - 335.
Цымбалюк Е. А. Самостоятельная работа педагога-музыканта: от эффективного учения к эффективной профессиональной деятельности / Е.А. Цымбалюк // Самостоятельная работа и академические успехи. Теория, исследование, практика. Мат. пятой Междунар. научно-практической конф. – Минск, 2005. – С.335 - 340.
Шайдур І. А. Організація самостійної роботи студентів педагогічних університетів на основі індивідуально-орієнтованого підходу: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: 13.00.04 «Теорія та методика професійної освіти» / І. А.Шайдур. – Київ, 2003. – 22 с.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).