Ключові компетентості майбутніх учителів природничих дисциплін у фаховій підготовці
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-3/1(172)-32-34Ключові слова:
ключові компетентності, фахова підготовка вчителів, компетентнісний підхід, учителі природничих дисциплінАнотація
Представлені погляди вітчизняних і зарубіжних учених щодо визначення поняття «ключові компетентності особистості», характеристику компетентнісного підходу у вищій освіті, теоретичні аспекти фахової підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін у контексті формування ключових компетентностей особистості.
Посилання
Абдуллина, О. А. Общепедагогическая подготовка в системе высшего педагогического образования : для пед. спец. высш. учеб. завед. – 2-е изд. перераб. и доп. / О. А. Абдуллина – Москва : Просвещение, 1990. – 141 с.
Біляковська, О. Формування когнітивної компетенції майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін / О. Біляковська // Актуальні проблеми вищої професійної освіти України : матер. V Міжн. наук.-практ. конф. 23 березня 2017 р. / за заг. ред. Е. В. Лузік, О. М. Акмалдінової. – Київ : НАУ, 2017.
Вінник, Н. Проблематика концепцій ключових кваліфікацій і компетенцій у професійній освіті / Наталія Вінник // Соціальна психологія. – 2008. – № 1. – С. 149–157.
Вишівська, В. Б. Критерії і показники готовності студентів до конструювання навчально-пізнавальної діяльності учнів / В. Б. Вишківська // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова : зб. наук. пр. − Київ : НПУ, 2004. – Вип. 1 (11). – С. 243–248. – (Серія 16. «Творча особистість учителя : проблеми теорії і практики ).
Володько, В. М. Основні компоненти загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя / В. М. Володько // Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ст. / Крим. держ. гуманіт. ін-т. – Київ, 2001. – Вип. 3. – 4.1. – С. 25–42. – (Педагогіка і психологія).
Драч, Ірина. Зміст та структура ключових компетентностей майбутнього викладача вищої школи / Ірина Драч // Витоки педагогічної майстерності. – Полтава, 2013 – Випуск 11. – С. 124–130.
Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / за заг. ред. О. В. Овчарук. – Київ : «К.І.С.», 2004. – 112 с.
Корнілова, А. Ключові кваліфікації компетентності особистості у вищих навчальних закладах Німеччини / А. Корнілова // Шлях освіти. – 2005. – №3. – С. 18–22.
Нагорна, Н. В. Формування у студентів понять компетентності й компетенції / Н. В. Нагорна // Виховання і культура. – 2007. – № 1–2 (11–12). – С. 266–268.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).