Оцінювання ефективності моделі навчання природничих предметів на засадах діяльнісного підходу
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2017-3/1(172)-43-47Ключові слова:
критерій, показник, метод дослідження, рівень розвитку учня, діяльнісний підхід, природничі предметиАнотація
Обґрунтована система критеріїв і показників оцінювання ефективності моделі навчання природничих предметів на засадах діяльнісного підходу, описані методи вивчення зазначених параметрів в учнів, охарактеризований зміст критеріїв і показників зазначеної моделі за рівнями.
Посилання
Гончаренко, С. У. Український педагогічний енциклопедичний словник / С. У. Гончаренко. – вид. 2-ге, доповн. і випр. – Рівне : Волинські обереги, 2011. – 552 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; [голов. ред. В. Г. Кремень]. – Київ : Юрніком Інтер, 2008. – 1040 с.
Нова українська школа: основи Стандарту освіти [Електронний ресурс]. – Львів, 2016. – 64 с. – Режим доступу :http://education-ua.org/ua/draft-regulations/852-nova-ukrajinska-shkola-osnovi-standartu-osviti
Психологу для роботи. Діагностичні методики : зб. / [уклад.: М. В. Лемак, В. Ю. Петрище]. – Вид. 2-ге, випр. – Ужгород : Вид-во Олександри Гаркуші, 2012. – 616 с.
Семенова, А. В. Формування професійної компетентності фахівців засобами парадигмального моделювання / А. В. Семенова // Педагогіка вищої школи : навч. посіб. / [З. Н. Курлянд, Р. І. Хмелюк, А. В. Семенова та ін.] ; за ред. З. Н. Курлянд. – 3-тє вид., перероб. і доп. – Київ : Знання, 2007. – С. 432–446.
Словарь иностранных слов / под ред. И. В. Лехина и проф. Ф. Н. Петрова. − Москва : Изд-во иностр. и нац. слова рей, 1954 − 853 с.
Словник іншомовних слів / [уклад. : С. М. Морозов, Л. М. Шкарапута]. – Київ : Наукова думка, 2002. – 680 с.
Словник-довідник з професійної педагогіки / за ред. А. В. Семенової. – Одеса : Пальміра, 2006. – 364 с.
Устьянцева, С. В. Уровни и критерии понимания учащимися научного знания : на материале химии и биологии : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Психол. ин-т. – Москва, 1999. – 20 с.
Фридман, Л. М. Изучение личности учащегося и ученических коллективов : кн. для учит. / Л. М. Фридман, Т. А. Пушкина, И. Я. Каплунович. – Москва : Просвещение, 1988. – 207 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).