Модель педагогічної освіти для ХХІ століття: досвід Сінгапуру
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2020-5(194)-32-35Ключові слова:
Сінгапур, педагогічна освіта, підготовка вчителя, модель педагогічної освіти, ХХІ століттяАнотація
Висвітлено прогресивний досвід Сінгапуру з реформування педагогічної освіти, що є одним із важливих напрямів державної політики країни та розглядається як інвестиція в майбутнє. Акцентовано увагу на усвідомленні ролі вчителя у навчанні та вихованні молодого покоління, конкурентоспроможного на світовому ринку праці. Представлено спроєктовану модель педагогічної освіти для ХХІ століття в Сінгапурі та схарактеризовано її основі складники: компетенції для студента та викладача, структуру цінностей, знань і навичок.
Посилання
Держицкая Е. В. Развитие системы образования Сингапура : дисс. … канд. пед. наук : 13.00.01. Москва, 2004. 156 с.
Ли Куан Ю. Из Третьего мира – в первый. История Сингапура (1965-2000) : монографія. Москва : МАНН, Иванов и Ферберг, 2019. 576 с.
Сергиенко А. Ю. Проектирование профессионального роста учителя с использованием стажировочной площадки в системе образования Сингапура. Человек и образование. 2015. № 4. С. 134–138.
Сотська Г. І. Акмеологічний підхід у педагогічній освіті України. Edukacja dla przyszłości w świetle wyzwań XXI wieku. Bydgoszcz. 2017. С. 387–396.
Сотська Г. І., Лісовий В. А. Обґрунтування сутності професійного розвитку викладача вищої школи: теоретичний аспект. ScienceRise: Pedagogical Education. 2018. Вип. 1. С. 22–26.
Сотська М. В. Підготовка вчителя як один із пріоритетних напрямів державної освітньої політики Сінгапуру. Наукова школа академіка Івана Зязюна у працях його соратників та учнів : зб. матеріалів VI наук.-практ. конф., 28 трав. 2020 р. Харків, 2020. С. 413–416.
A Teacher Education Model for the 21st Century. A Report by the National Institute of Education. URL: https://www.nie.edu.sg/docs/default-source/nie-files/te21_executivesummary_ 101109.pdf?sfvrsn=2 (дата звернення: 15.09.2020).
Education and the Rise of the Global Economy (1998). URL: https://books.google.com.ua/books (дата звернення: 18.09.2020).
Educational reform in Singapore: from quantity to quality. URL: https://www.researchgate.net/publication/44838936 (дата звернення: 18.09.2020).
Singapore Ministry of еducation. Education System.
References
Derzhytskaia, E. V. (2004). Razvitie sistemy obrazovaniia Singapura [Development of the education system in Singapore]. (PhD diss.). Moskva [in Russian].
Li Kuan, Y. U. (2019). Iz Tretego mira – v pervyj. Istoriya Singapura (1965-2000) [From the Third World to the first. History of Singapore (1965-2000)]: monografіya. Moskva: MANN, Ivanov i Ferberg [in Russian].
Serhyenko, A. Iu. (2015). Proektyrovanye professyonalnoho rosta uchytelia s yspolzovanyem stazhyrovochnoi ploshchadky v systeme obrazovanyia Synhapura [Designing teacher professional development using an internship platform in the Singapore education system]. Chelovek y obrazovanye [Human and education], 4, 134-138 [in Russian].
Sotska, H. I. (2017). Akmeolohichnyi pidkhid u pedahohichnii osviti Ukrainy [Acmeological approach in pedagogical education of Ukraine]. Edukacja dla przyszłości w świetle wyzwań XXI wieku. Bydgoszcz, 387-396 [in Ukrainian].
Sotska, H. I., & Lisovyi, V. A. (2018). Obgruntuvannia sutnosti profesiinoho rozvytku vykladacha vyshchoi shkoly: teoretychnyi aspekt [Substantiation of the essence of professional development of a higher school teacher: theoretical aspect]. ScienceRise: Pedagogical Education, 1, 22-26 [in Ukrainian].
Sotska, M. V. (2020). Pіdgotovka vchitelya yak odin іz prіoritetnih napryamіv derzhavnoї osvіtnoї polіtiki Sіngapuru [Teacher training as one of the priorities of Singapore's public education policy]. In Naukova shkola akademіka Іvana Zyazyuna u pracyah jogo soratnikіv ta uchnіv [Academician Ivan Zyazyun's Scientific School in the works of his colleagues and students]: zb. materіalіv VI nauk.-prakt. konf. (pp. 413-416). Harkіv [in Ukrainian].
A Teacher Education Model for the 21st Century. A Report by the National Institute of Education. Retrieved from https://www.nie.edu.sg/docs/default-source/nie-files/te21_executivesummary_ 101109.pdf?sfvrsn=2.
Education and the Rise of the Global Economy. (1998). Retrieved from https://books.google.com.ua/books.
Educational reform in Singapore: from quantity to quality. Retrieved from https://www.researchgate.net/publication/44838936.
Singapore Ministry of еducation. Education System. Retrieved
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).