Упровадження англійської мови в українські виші (друга половина ХХ століття – початок ХХІ століття)

Автор(и)

  • Світлана Миколаївна Ефендієва Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», Україна https://orcid.org/0000-0002-9633-0236
  • Оксана Павлівна Протовень Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», Україна
  • Наталя Миколаївна Ніколаєва Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3%20(180)-85-88

Ключові слова:

англійська мова, початок вивчення, заклади вищої освіти

Анотація

Обґрунтоване питання актуальності вивчення англійської мови в Україні й дослідження проблеми впровадження англійської мови в різні історичні періоди. Досліджений стан освіти України, проаналізовано провідне місце в іншомовній підготовці англійської мови. Викладені дані про впровадження англійської мови в освітній процес закладів вищої освіти України. З'ясований факт щодо впровадження інноваційних технологій у процес викладання англійської мови.

Біографії авторів

Світлана Миколаївна Ефендієва, Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

викладач кафедри іноземних мов з латинською мовою  та медичною термінологією

Оксана Павлівна Протовень, Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

викладач кафедри іноземних мов з латинською мовою  та медичною термінологією

Наталя Миколаївна Ніколаєва, Вищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»

викладач кафедри іноземних мов з латинською мовою  та медичною термінологією

Посилання

Виселко А. Д. Шляхи впровадження іншомовного занурення у навчання англійської мови для професійних цілей. Наукові записки Національного університету Острозька академія. Серія: Філологічна, 2012. С. 267−170.

Гончарова Є. Історичний аспект вивчення проблеми індивідуалізації та диференціації навчання. Імідж сучасного педагога, 2004. №4 (43). С. 47−49.

Ефендієва С. М. Становлення та розвиток інноваційних методів навчання в сучасній освіті. Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах: матеріали навч.-наук. конф. з міжн. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. Полтава: Вид. відділу ВДНЗУ «УМСА». С. 73–74.

Ефендієва С. М. Упровадження інновацій в практику викладання англійської мови у вищих навчальних закладах. Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах: матеріали навч.-наук. конф. з міжн. участю, Полтава, 24 березня 2016 р. Полтава, 2016. С. 75–76.

Лосєва О. З історії вивчення англійської мови на теренах сучасної України. Молодь і ринок. 2017. № 3. С. 163−167.

Шелест Ю. М. Вивчення іноземних мов в українських університетах ХІХ – початку ХХ століття: теоретичні засади дослідження. Вісник Прикарпатського національного університету. Педагогіка. – Івано-Франківськ: Вид-во Прикарпатського нац. ун-ту ім. Василя Стефаника, 2013. Вип. 49. С. 12–16.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-02

Як цитувати

Ефендієва, С. М., Протовень, О. П., & Ніколаєва, Н. М. (2018). Упровадження англійської мови в українські виші (друга половина ХХ століття – початок ХХІ століття). Імідж сучасного педагога, (3 (180), 85–88. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2018-3 (180)-85-88

Номер

Розділ

КАЛЕЙДОСКОП МОВ