Проблемні питання планувальної роботи вчителя фізкультури в ракурсі вимог Нової української школи
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-6(219)-111-115Ключові слова:
модернізація; планування; процес; новація; проблема; вчитель; здобувачі; фізкультура; компетентностіАнотація
Представлено перелік проблемних моментів у плануванні освітнього процесу з фізичного виховання у ЗЗСО. Проведено анкетування, яке показало, що процес планування став складнішим для 93,3% вчителів фізкультури. У 86,7 % опитуваних планування стало займати більше часу. Найбільшу проблему при плануванні становлять: велика кількість новацій (60%), розподіл матеріалу за модулями (26,7%), невідповідність матеріальної бази запитам часу (73%), потреба самому опановувати нові рухові програми (13,3%). Виявлено, що 66,6% прагнуть більшої уваги з боку керівництва до оновлення процесу фізичного виховання у сучасній школі. Водночас 46,7% учителів вважають нові вимоги доцільними і такими, що сприяють професійному зростанню.
Посилання
Біліченко О., Лошицька Т., Скирта О. Актуальний стан фізичного розвитку юнаків старшого шкільного віку як невирішене педагогічне завдання уроків фізкультури. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журн. (категорiя «Б»). 2023. №4 (211). С. 113–118. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-113-118 URL: http://isp.poippo.pl.ua/article/view/281260
Горошко А. Планування роботи з фізичного виховання школярів. URL: https://www.slideshare.net/slideshow/ss-16502894/
Гринюк В. І. Планування фізичної культури та виховання у 1–4 класах. URL: https://naurok.com.ua/planuvannya-fizichno-kulturi-ta-vihovannya-u-1-4-klasah-metodichniy-posibnik-187404.html
Довгопол М. І. Технологія проведення сучасного уроку фізичної культури. URL: https://vseosvita.ua/library/tekhnolohiia-provedennia-suchasnoho-uroku-fizychnoi-kultury-752443.html
Ільницька Г. С., Ільницька Л. В., Ільницький С. В. Фізична культура. 10 клас. Рівень стандарту. Харків : Вид. група «Основа», 2018. 112 с.
Основні вимоги до планування навчального матеріалу з фізичної культури. URL: https://studfile.net/preview/5252461/page:55/
Теорія і методика фізичного виховання. Т. 1: Загальні основи теорії і методики фізичного виховання / за ред. Т. Ю. Круцевич. Київ, 2018. 392 с.
Терчієв Т. Планування та контроль у фізичному вихованні. URL: https:/scribd.com/document/479874474
Тулайдан В. Г., Тулайдан Ю. Т. Практикум з теорії і методики фізичного виховання. Львів : Фест-Прінт, 2017. 179 с.
Шиян Б. М. Теорія і методика фізичного виховання школярів. Ч. 2. Тернопіль : Навчальна книга–Богдан, 2002. 248 с.
References
Bilichenko, O., Loshytska, T., & Skyrta, O. (2023). Aktualnyi stan fizychnoho rozvytku yunakiv starshoho shkilnoho viku yak nevyrishene pedahohichne zavdannia urokiv fizkultury [Current state of physical development of high school boys as an unresolved pedagogical task of physical education lessons]. Imidzh suchasnoho pedahoha [The image of a modern teacher], 4 (211), 113-119 [in Ukrainian].
Horoshko, A. Planuvannia roboty z fizychnoho vykhovannia shkoliariv [Planning work on physical education of schoolchildren]. Retrieved from https://www.slideshare.net/slideshow/ss-16502894/16502894 [in Ukrainian].
Hryniuk V. I. Planuvannia fizychnoi kultury ta vykhovannia u 1-4 klasakh [Planning of physical culture and education in grades 1-4]. Retrieved from https://naurok.com.ua/planuvannya-fizichno-kulturi-ta-vihovannya-u-1-4-klasah-metodichniy-posibnik-187404.html [in Ukrainian].
Dovhopol M. I. Tekhnolohiia provedennia suchasnoho uroku fizychnoi kultury [The technology of conducting a modern physical education lesson]. Retrieved from https://vseosvita.ua/library/tekhnolohiia-provedennia-suchasnoho-uroku-fizychnoi-kultury-752443.html [in Ukrainian].
Ilnytska, H. S., Ilnytska, L. V., & Ilnytskyi, S. V. (2018). Fizychna kultura. 10 klas [Physical culture. 10th grade]. Riven standartu. Kharkiv: Vyd. hrupa «Osnova» [in Ukrainian].
Osnovni vymohy do planuvannia navchalnoho materialu z fizychnoi kultury [Basic requirements for planning educational material on physical culture]. Retrieved from https://studfile.net/preview/5252461/page:55/ [in Ukrainian].
Krutsevych, T. Yu. (Ed.). (2018). Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia [Theory and methodology of physical education] (Vol. 1: Zahalni osnovy teorii i metodyky fizychnoho vykhovannia). Kyiv [in Ukrainian].
Terchiiev, T. Planuvannia ta kontrol u fizychnomu vykhovanni [Planning and control in physical education]. Retrieved from https:/scribd.com/document/479874474 [in Ukrainian].
Tulaidan, V. H., & Tulaidan, Yu. T. (2017). Praktykum z teorii i metodyky fizychnoho vykhovannia [Workshop on theory and methods of physical education]. Lviv: Fest-Print [in Ukrainian].
Shyian, B. M. (2002). Teoriia i metodyka fizychnoho vykhovannia shkoliariv [Theory and methods of physical education of schoolchildren] (P. 2). Ternopil: Navchalna knyha–Bohdan [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).