Investigation and research on the present situation of college students' aesthetic values formed by china music
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-4(217)-111-121Ключові слова:
студенти коледжу; китайська музика; естетичні цінності; естетичні потреби; естетичний смак; естетичне пізнання; естетичне судження; естетична реакціяАнотація
Виховання естетичних цінностей є важливою частиною освіти студентів коледжів у Китаї, а також важливим змістом естетичної освіти, що пов'язано з ефективним прогресом всебічної якісної освіти студентів коледжів. Естетичне виховання має унікальні функції та завдання, які не можуть бути замінені іншим вихованням. В останні роки виховання естетичних цінностей студентської молоді стало об'єктом пильної уваги з боку всіх верств суспільства. На даний час існує багато результатів досліджень, які мають високу наукову цінність і просвітницьке значення в академічних колах. Формування здорових, правильних і високих естетичних цінностей має велике значення для студентів коледжів для поліпшення їхнього естетичного виховання, дотримання законів краси для формування себе і прагнення до досконалої особистості. Відповідні дослідження довели, що естетичні цінності мають багато внутрішніх елементів, таких як естетичні потреби, мотиви, смаки, ідеали та інші естетичні тенденції, а також пов'язані з ними естетичне пізнання, естетичні емоції та естетичні переконання. Формування естетичного – це процес психологічного перероблення та зміни. Вчені по-різному впорядковували та поєднували ці психологічні фактори та розглядали естетичні цінності як психологічну структуру. На прикладі робочого підрозділу автора, Хенанського науково-технічного інституту, ця стаття розглядає естетичні цінності, сформовані студентами коледжу через музику Китаю, як динамічний процес формування, розробляє анкету відповідно до порядку естетичних потреб, естетичних смаків, естетичного пізнання, естетичного судження та естетичної реакції на музику, а також узагальнює та описує результати анкети, з яких можна виявити проблеми, що існують у процесі формування естетичних цінностей студентів коледжу через китайську музику. Глибоко проаналізовано причини, щоб запропонувати деякі розумні методи та ідеї для університетів Китаю, щоб зосередити увагу на освітній практиці молодих студентів коледжів, науково та правильно спрямувати студентів коледжів на формування естетичних цінностей, використовуючи позитивні та благородні естетичні об'єкти, та сприяти всебічному розвитку особистостей.
Посилання
Chen, T. (2012). Investigation and research on the music aesthetic taste of college students in ordinary universities – taking four ordinary universities in Hangzhou as an example. Hangzhou Normal University.
URL:https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=YoFA4grnCX7Dpdwibd0Rj0J4VJlgqr8D4khyx_jBDHLbaQktS77Ep_cTaiUh3hib38DvFhhKksRQA_iitQslbhWxJlV7Fhcv5A1f_FKRzdnvPREkqCvrviAEjvSmwRosywj3TyrqXpoWW_dUToNl3A==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 13.01.2024р.).
Jiarong, W. (2016). On aesthetic needs and aesthetic value. Aesthetics(Part 2), 5, 5-6.
URL:https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=smPsKIJgVaAaAjZGbTYQD7fgaNouYuXe661cMM0Gv9qtz3-A3OqytthFkehI0hQOYMKg2digSCi4i9CTfirDlNmL1P4u9n-Wk4KdhqGz_8Ji5jKSfrOOO_txs0QLAZDCVyI9_eTfFqbhwfYkmiNINQ==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 18.03.2024 р.).
JingFang,Yuan. (2000). Introduction to China Traditional Music. Shanghai Music Publishing House.
Le, Meng, Jijia, Zhang, & Jinya, L. (2022). Advantages of music perception and music emotion processing among Uyghur college students: the nurturing effects of music exposure and music cultural experience. Chinese Journal of Clinical Psychology, 2, 241-249. URL: https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=YoFA4grnCX6TlPiEIiSQPOEoLCiKB3aTVOUSepY_ONFtdzPZ8JukRdUz2XIskqxKc4HoAuJWzaLjVZDwxftdWM2wWLbltOa5NKCmMJnPGnudwTieMcQJfWKKrZM7DpL7fq1uVoj4RY5knfVqtSQ==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 24.03.2024 р.).
Shouyao, T. (2008). Aesthetic psychological description. Sichuan People’s Publishing House.
Xin, L. (2015). A survey of music literacy and aesthetic needs of college students: A Case Study of Xi’an University of Arts and Sciences. New West (Theoretical Edition), 15 (23), 36-37. (English). URL: https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=YoFA4grnCX7Zb1zL0zJF8dIaNHVfhiMqQRklqCorBi3qoYe6Qaf1PEuT9b7_Q9y59hwDothpO809n3Dt5vKgzCdyJGqhd_VfE6oRwtnM5kXKlhPsToyxdzurMU9ZxmexpcyJbsPOaJ1JHmecKkaQ==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 22.03.2024 р.).
Xiting, Huang, & Yong, Z. (2005). Research on the values of contemporary China youth. People’s Education Press. (Email the website where the publication is posted. If it is a printed publication, specify the type of publication (monograph, textbook, manual); write the name of the publisher, the city where the publisher is located, and the number of pages).
Xiyuan, Z. (2023). Research on the Path of Cultivating Music Aesthetic Perception Ability of Non-music Major Students in Normal Colleges and Universities under the Background of Aesthetic Education in the New Era – Taking D Normal College as an Example. Northeast Normal University.
URL:https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=YoFA4grnCX7UybMAmxGmwfcNEimZUvlSTTaDQWrNfA9DNuinRZJbebz9Zc6IAiEql5Ohq_jqTZ6mhY6fc1R95FMEfi_dIg_fFnQodBifu0GgGjp6WfmNv6PkQaBrUmAuBt1Az9620BovhZg==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 20.04.2024р.).
Xuan, Zhang, & Xiaolin, Z. (2021). Aesthetic pleasure processing mechanism from the perspective of neuroaesthetics. Advances in Psychological Science, 10, 1847-1854.
URL:https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=smPsKIJgVaBdQuyw8BDKGHyeQK0BlexoA0KNUenUSzZJQjGHkG1j9cZ2sfXMoUy8FaB2NA4zOTSf2hEnbjlHdgwViO2VJnaM4uH_v1aTHO0JI0iZfO5Rao_j16ebCuZB_DbVedhcORbKvMS3UZw==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 8.05.2024р.).
Yanfei, L. (2008). Research on college students’ music aesthetic taste from the perspective of receptive aesthetics. Shandong Normal University. URL: https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=YoFA4grnCX4zwL_fC2U6azWsoIgIO40NbYjusxueoMdUWFNkIvkefVM2LIPgubLOdMnJCsrFt_89t1evU_S8YjpYsolufFjp8ObNpwpYDYi4QtxAbECIMCkf0RcduLWOA3KbWg3rD6xpTJRJbPJnw==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 3.03.2024р.).
Zezhou, Y. (2023). Research progress of aesthetic values and its conceptual structure analysis. Journal of Aesthetic Education, 14 (4), 105-112.
URL: https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=YoFA4grnCX7bTYP2R4AbVIu-fknLm6gvLKSnn18OPuD9gJLDdy9uIfswHYoiKJTt1XwyeLYxVMgFu8qFs_UztU5en5XIYNrlqYV4k47gRWcA6rqb46d93Te5A4PoiJksgXo4ZryB4ypIIs_kAGgFw==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 10.02.2024р.).
Zhibiao, P. (2007). Aesthetic Psychology Research. Sun Yat-sen University press.
Zhongshan, H. (2020). On the interactive construction of ndividuality and sociality of aesthetic taste. Ournal of Nanchang niversity(Humanities and Social Sciences), 3, 111-118.
URL:https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=smPsKIJgVaADLDPJPxeOXACDjr2EJyENxrSt3BLYuiBdfS6JAGPHge8sNw4rqHpIptssK8RmzTd4XbCErL3ndhZ4_83NDEldOFBYrhDsgaI76Ay6mJOKzWZlQL4ITCezxu9JYdR32bTXlCRjRA==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 17.04.2024р.).).
Zhuangli, H. (2018). Reshaping music listening for college students—cultivation of music perception ability. Art Evaluation, 22, 107-109.
URL:https://kns.cnki.net/kcms2/article/abstract?v=YoFA4grnCX4sk4NZWxuq3EtNUDTzZBL0sgBRttOGchmzMrxIIKZ7IuudruEGHqPVAF2x8dBYz3wwBwrSj9mJcSgxCpVSb6xWjih4Jqy6cPJvUa2Dn28fxEtqb3dHbV_Aza1JRxHRj4Me2AwUYWWA==&uniplatform=NZKPT&language=CHS (accessed: 19.12.2023р.).)
Matiazh, S. V., & Berezianska, A. O. (2013). Klasyfikatsiia tsinnostei ta tsinnisnykh oriientatsii osobystosti [Classification of values and value orientations of the individual]. Naukovi pratsi Chornomorskoho derzhavnoho universytetu imeni Petra Mohyly. Sotsiolohiia [Scientific works of the Black Sea State University named after Petro Mohyla. Sociology], 213, 225, 27-30. Retrieved from https://kse.ua/wp-content/uploads/2020/08/Npchdusoc_2013_225_213_7.pdf [in Ukrainian]. (accessed: 18.03.2024р.).
Mykhailova, L. M. (2018). Estetychno tsinnisnyi rozvytok osobystosti v navchalno-vykhovnomu prostori zakladu osvity: teoriia i praktyka [Aesthetically valuable personality development in the educational space of an educational institution: theory and practice]: nauk.-metod. posib. dlia kerivnykiv shkil, pedahohiv, stud. ped. spets. Kharkiv: Tochka. Retrieved from http://umo.edu.ua/images/content/depozitar/posibnyky/navchalyni/4_%D0%9C%D0%B8%D1%85%D0%B0%D0%B9%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0__%D0%95%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE.pdf [in Ukrainian]. (accessed: 11.04.2024р.).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).