Особливості використання онлайн-сервісу Lumen5 в інтегрованому курсі «Я досліджую світ»
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-3(216)-72-76Ключові слова:
підготовка учителів мистецтва; інноваційні технології; формальна освіта; неформальна освітаАнотація
Говорячи про переваги штучного інтелекту (ШІ) в освітній сфері, можна зазначити, що найдієвішим для використання у початковій школі є створення відеоконтенту за допомогою ШІ. У поданій статті висвітлено потенціал та переваги використання онлайн-сервісу Lumen5 в освітньому процесі, продемонстровано пріоритети його застосування в інтегрованому курсі «Я досліджую світ» під час вивчення учнями перших класів соціальної та здоров’язбережувальної освітньої галузі. Розглянуто основні особливості означеного сервісу та його вплив на зацікавленість учнів у навчанні, виявлено ефективність засвоєння навчального матеріалу та стимулювання до активної навчально-пізнавальної діяльності учнів в освітньому процесі. Подано рекомендації щодо оптимального впровадження сервісу для покращення якості навчання та забезпечення активного і цікавого в освітньому процесі.
Посилання
Морзе Н. В., Варченко-Троценко Л. О., Терлецька Т. С., Смирнова-Трибульська Є. М. Штучний інтелект у ролі асистента вчителя початкової школи. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. 2023. № 15. С. 97–115.
Паламар С., Науменко М. Штучний інтелект в освіті: використання без порушення принципів академічної чесності. Освітологічний дискурс. 2024. № 1 (44). С. 68–83.
Про схвалення Концепції розвитку штучного інтелекту в Україні : розпорядження від 2 грудня 2020 р. № 1556-р. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-2020-%D1%80#Text (дата звернення: 23.04.2024).
Скіцько О., Складанний П., Ширшов Р., Гуменюк М., Ворохоб М. Загрози та ризики використання штучного інтелекту. Кібербезпека: освіта, наука, техніка. 2023. № 2 (22). С. 6–18.
Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2022/08/15/Typova.osvitnya.prohrama.1-4/Typova.osvitnya.prohrama.1-2.Savchenko.pdf (дата звернення: 25.04.2024).
Ali S. The effectiveness of immersive technologies for future professional education. Futurity Education. 2022. URL: https://doi.org/10.57125/fed/2022.10.11.8 (date of access: 18.04.2024)
Islam T. et al. A Machine Learning Driven Android Based Mobile Application for Flower Identification. Applied Intelligence and Informatics. Cham. 2021. P. 163–175. URL: https://doi.org/10.1007/978-3-030-82269-9_13 (date of access: 10.05.2024).
Lee S., Mott B., Ottenbreit-Leftwich A., Scribner A., Taylor S., Park K., Rowe J., Glazewski K., Hmelo-Silver C. E., Lester J. AI-Infused Collaborative Inquiry in Upper Elementary School: A Game-Based Learning Approach. Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence. 2021. № 35(17). P. 15591–15599.
Lumen’s AI Script Composer works like magic. URL: https://lumen5.com/ (date of access: 18.05.2024).
Pen Chen. Artificial intelligence technologies as the form of UPTM in primary school: new opportunities. Astraea. 2020. № 1 (2). С. 38–52.
References
Morze, N. V., Varchenko-Trotsenko, L. O., Terletska, T. S., & Smyrnova-Trybulska, Ye. M. (2023). Shtuchnyi intelekt u roli asystenta vchytelia pochatkovoi shkoly [Artificial intelligence as a primary school teacher's assistant]. Vidkryte osvitnie e-seredovyshche suchasnoho universytetu [Reveal the light to the center of the current university], 15, 97-115. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2023.158 [in Ukrainian].
Palamar, S., & Naumenko, M. (2024). Shtuchnyi intelekt v osviti: vykorystannia bez porushennia pryntsypiv akademichnoi chesnosti [Artificial intelligence in education: using it without violating the principles of academic integrity]. Osvitolohichnyi dyskurs [Educational discourse], 1 (44), 68-83. DOI: https://doi.org/10.28925/2312-5829.2024.15 [in Ukrainian].
Pro skhvalennia Kontseptsii rozvytku shtuchnoho intelektu v Ukraini [On Approval of the Concept of Artificial Intelligence Development in Ukraine]: rozporiadzhennia vid 2 hrudnia 2020 r. № 1556-r. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-2020-%D1%80#Text [in Ukrainian].
Skitsko, O., Skladannyi, P., Shyrshov, R., Humeniuk, M., & Vorokhob, M. (2023). Zahrozy ta ryzyky vykorystannia shtuchnoho intelektu [Threats and risks of using artificial intelligence]. Kiberbezpeka: osvita, nauka, tekhnika [Cyber: security: education, science, technology], 2 (22), 6-18. DOI: https://doi.org/10.28925/2663-4023.2023.22.618 [in Ukrainian].
Typova osvitnia prohrama, rozroblena pid kerivnytstvom Savchenko O. Ya. [Model educational program developed under the leadership of O. Savchenko]. Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2022/08/15/Typova.osvitnya.prohrama.1-4/Typova.osvitnya.prohrama.1-2.Savchenko.pdf [in Ukrainian].
Ali, S. (2022). The effectiveness of immersive technologies for future professional education. Futurity Education. DOI: https://doi.org/10.57125/fed/2022.10.11.8
Islam, T. et al. (2021). A Machine Learning Driven Android Based Mobile Application for Flower Identification. Applied Intelligence and Informatics, 163-175. DOI: https://doi.org/10.1007/978-3-030-82269-9_13
Lee, S., Mott, B., Ottenbreit-Leftwich, A., Scribner, A., Taylor, S., Park, K., Rowe, J., Glazewski, K., Hmelo-Silver, C. E., Lester, J. (2021). AI-Infused Collaborative Inquiry in Upper Elementary School: A Game-Based Learning Approach. Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence, 35 (17), 15591-15599.
Lumen’s AI Script Composer works like magic. Retrieved from https://lumen5.com/
Pen, Chen. (2020). Artificial intelligence technologies as the form of UPTM in primary school: new opportunities. Astraea, 1 (2), 38-52.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).