Використання цифрової лабораторії Vernier як складника взаємодії вчителів початкової та базової школи
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-2(215)-51-58Ключові слова:
цифрова лабораторія; навчальний експеримент; інтегровані курсиАнотація
Розкрито дидактичні можливості сучасної цифрової лабораторії Vernier для проведення вчителями експериментів при викладанні у початковій школі інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та у базовій школі – «Пізнаємо природу». Подано етапи виконання завдання інтегрованого змісту, які демонструють особливості застосування цифрового обладнання. Продемонстровано особливості впровадження лабораторії Vernier у практику роботи вчителів, які викладають інтегровані курси, що передбачає застосування нових форм професійної взаємодії педагогічних працівників, поєднання класичної методики із новітніми засобами навчання.
Посилання
Біда Д., Гільберг Т., Колісник Я. Модельна навчальна програма «Пізнаємо природу». 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти / Міністерство освіти і науки України. URL: http://surl.li/butko
Бутурліна О., Артем’єва О. Модельна навчальна програма «STEM. 5-6 класи (міжгалузевий інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти / Міністерство освіти і науки України. URL: http://surl.li/cmxjg
Грищенко М. Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи. 2016. URL: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/20195
Кріт Н. Формування вмінь самостійної роботи з підручником у процесі навчання фізичної географії учнів 6-8 класів : дис. … канд. пед. наук. Київ, 2017. URL: http://surl.li/fvfpo
Про затвердження професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста) : наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2736 від 23 груд. 2020 р. URL: https://cutt.ly/1Xs7v5X
Про затвердження Типової програми підвищення кваліфікації педагогічних працівників з розвитку цифрової компетентності : наказ МОНУ № 1340 від 10 груд. 2021 р. URL: http://surl.li/chsxk
Ручний пульсометр, Vernier Software & Technology. URL: https://b-pro.com.ua/assets/files/hgh-bta.pdf
Савченко О. Типова освітня програма / Міністерство освіти і науки України. URL: http://surl.li/dcaab
Сокол І., Ченцов О. Модельна навчальна програма «Робототехніка. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти / Міністерство освіти і науки України. URL: http://surl.li/cimkw
Чернецький І., Сліпухіна І., Поліхун Н. Фізика. Прикладні методики інструментальної цифрової дидактики : навч.-метод. посіб. Київ : Нац. центр «МАН України», 2020. 204 с. URL: https://stemua.science/wp-content/uploads/2022/04/FINISH_physics_last.pdf
Abidin Y., Tri Herlambang Y., Saputra D. S., Susilo S. V. The effects of augmented reality on students’ perceptions, awareness, and attitude toward sustainability of endangered animals. Cypriot Journal of Educational Science. 2023. No. 18 (4). P. 655–672. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v18i4.8812
Frouda Maria, Riga Asimina, Dotsikas Nikolaos, Papagianni. Chrysavgi Іnvestigating students' – future teachers' views on their internship: benefits and challenges. Eur. J. Special Educ. Res. 2022. Vol. 8. DOI: http://dx.doi.org/10.46827/ejse.v8i4.4377
Haryanto H., Ghufron A., Suyantiningsih S., Kumala F. N. The correlation between digital literacy and parents’ roles towards elementary school students’ critical thinking. Cypriot Journal of Educational Science. 2022. No. 17 (3). P. 828–839. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v17i3.6890
Kartimi K., Riyanto O. R., Winarso W. Digital competence of science teachers in terms of gender, length of work, and school levels of teaching. Cypriot Journal of Educational Science. 2023. No. 18(1). P. 31–42. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v18i1.7779
References
Bida, D., Hilberh, T., & Kolisnyk, Y. Modelna navchalna prohrama «Piznaiemo pryrodu». 5-6 klasy (intehrovanyi kurs)» dlia zakladiv zahalnoi serednoi osvity [Learning about nature" model educational program. 5-6 classes (integrated course)" for institutions of general secondary education]. Ministry of Education and Science of Ukraine. Retrieved from http://surl.li/butko [in Ukrainian].
Buturlina, O., & Artemieva, O. Modelna navchalna prohrama «STEM. 5-6 klasy (mizhhaluzevyi intehrovanyi kurs)» dlia zakladiv zahalnoi serednoi osvity [Model educational program "STEM. 5-6 grades (interdisciplinarym integrated course)" for institutions of general secondary education]. Ministry of Education and Science of Ukraine. Retrieved from http://surl.li/cmxjg [in Ukrainian].
Hryshchenko, M. (2016). Nova ukrainska shkola: kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian school: conceptual foundations of secondary school reform]. Kyiv [in Ukrainian].
Krit, N. (2017). Formuvannia vmin samostiinoi roboty z pidruchnykom u protsesi navchannia fizychnoi heohrafii uchniv 6-8 klasiv [Formation of the skills of independent work with a textbook in the process of learning physical Geography students of grades 6-8]. (PhD diss.) Kyiv. Retrieved from http://surl.li/fvfpo [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia profesiinoho standartu za profesiiamy «Vchytel pochatkovykh klasiv zakladu zahalnoi serednoi osvity», «Vchytel zakladu zahalnoi serednoi osvity», «Vchytel z pochatkovoi osvity (z dyplomom molodshoho spetsialista) [On the approval of the professional standard for the professions "Teacher of primary classes of the Institution of general secondary education", "Teacher of the institution of general secondary education", "Teacher of primary education (with a junior specialist's diploma)]: nakaz Ministerstva rozvytku ekonomiky, torhivli ta silskoho hospodarstva Ukrainy №2736 vid 23 hrud. 2020 r. Retrieved from https://cutt.ly/1Xs7v5X [in Ukrainian].
Pro zatverdzhennia Typovoi prohramy pidvyshchennia kvalifikatsii pedahohichnykh pratsivnykiv z rozvytku tsyfrovoi kompetentnosti [On Approval of the Model Program for Advanced Training pedagogical workers for the development of digital competence]: nakaz MONU № 1340 vid 10 hrud. 2021 r. Retrieved from http://surl.li/chsxk [in Ukrainian].
Ruchnyi pulsometr [Manual heart rate monitor], Vernier Software & Technology. Retrieved from https://b-pro.com.ua/assets/files/hgh-bta.pdf [in Ukrainian].
Savchenko, O. Typova osvitnia prohrama [Typical educational program]. Ministry of Education and Science of Ukraine. Retrieved from http://surl.li/dcaab [in Ukrainian].
Sokol, I., & Chentsov, O. Modelna navchalna prohrama «Robototekhnika. 5–6 klasy» dlia zakladiv zahalnoi serednoi osvity [Model training program "Robotics. 5-6 grades" for institutions general secondary education]. Ministry of Education and Science of Ukraine. Retrieved from http://surl.li/cimkw [in Ukrainian].
Chernetskyi, I., Slipukhina, I., & Polikhun, N. (2020). Fizyka. Prykladni metodyky instrumentalnoi tsyfrovoi dydaktyky [Physics. Applied methods of instrumental digital didactics]: education-method. manual. Kyiv: National "MAS of Ukraine" center. Retrieved from https://stemua.science/wp-content/uploads/2022/04/FINISH_physics_last.pdf [in Ukrainian].
Abidin, Y., Tri Herlambang, Y., Saputra, D. S., & Susilo, S. V. (2023). The effects of augmented reality on students’ perceptions, awareness, and attitude toward sustainability of endangered animals. Cypriot Journal of Educational Science, 18(4), 655-672. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v18i4.8812.
Frouda Maria, Riga Asimina, Dotsikas Nikolaos, & Papagianni Chrysavgi. (2022). Іnvestigating students' – future teachers' views on their internship: benefits and challenges. Eur. J. Special Educ. Res, 8. DOI: http://dx.doi.org/10.46827/ejse.v8i4.4377
Haryanto, H., Ghufron, A., Suyantiningsih, S., & Kumala, F. N. (2022). The correlation between digital literacy and parents’ roles towards elementary school students’ critical thinking. Cypriot Journal of Educational Science, 17(3), 828-839. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v17i3.6890
Khatami, K., Riyanto, O. R., & Winarso, W. (2023). Digital competence of science teachers in terms of gender, length of work, and school levels of teaching. Cypriot Journal of Educational Science, 18 (1), 31-42. DOI: https://doi.org/10.18844/cjes.v18i1.7779
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).