Організаційні навички як складник «soft skills» майбутніх викладачів вищої школи та фахівців фізичної культури та спорту
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2024-1(214)-37-41Ключові слова:
soft skills; організаційні навички; майбутні викладачі вищої школи; майбутні фахівці фізичної культури та спортуАнотація
Обґрунтовано, що організаційні навички є важливим складником «soft skills» майбутніх викладачів вищої школи та фахівців фізичної культури та спорту. Організаційні навички для цих фахівців є необхідними у процесі здійснення ними навчальної, виховної, методичної та наукової діяльності у майбутньому. Визначено загальну характеристику організаційних навичок як складників «soft skills», яка включає цілепокладання, планування, тайм-менеджмент, управління інформацією, простором, ресурсами, організацію індивідуальної та колективної роботи. Охарактеризовано загальний зміст і специфічні професійно-орієнтовані завдання розвитку організаційних навичок студентів і наведено порівняльну характеристику змісту таких завдань для майбутніх викладачів вищої школи та фахівців фізичної культури та спорту.
Ключові слова: soft skills; організаційні навички; майбутні викладачі вищої школи; майбутні фахівці фізичної культури та спорту
Посилання
Делія О. Особистість керівника як чинник ефективного управління. Економічний аналіз, 2012. Т. 11 (2). С. 187–189.
Dean S. Soft Skills Needed for the 21st-Century Workforce. International Journal of Applied Management and Technology. 2017. № 18(1), Р. 17–32.
Fikri M., Asbari M., Purwanto A., Nugroho Y., Waruwu H., Fauji A., Shobihi A., Singgih E., Sudiyono R., Agistiawati E., Dewi W. A Mediation Role of Organizational of Learning on Relationship of Hard Skills, Soft Skills, Innovation and Performance: Evidence at Islamic School. Journal of Education, Psychology and Counseling. 2020. № 2 (1). Р. 398–423.
Karimova N. U. Q. Soft Skills Development in Higher Education. Universal Journal of Educational Research. 2020. Vol. 8, no. 5. Р. 1916–1925.
Lyu W., Liu J. Soft skills, hard skills: What matters most? Evidence from job postings. Applied Energy, 2021 URL: https://doi.org/10.1016/j.apenergy.2021.117307
Ngang T. K., Hashim N. H., Yunus H. M. Novice teacher perceptions of the soft skills needed in today's workplace. Procedia-Social and Behavioral Sciences. 2015. № 177. Р. 284–288.
Purwanto A. Effect of hard skills, soft skills, organizational learning and innovation capability on Islamic University lecturers’ performance. Systematic Reviews in Pharmacy. 2020. URL: https://ssrn.com/abstract=3986845
Robles M. M. Executive perceptions of the top 10 soft skills needed in today’s workplace. Business communication quarterly. 2012. № 75(4). Р. 453–465.
Romanovskіy O., Reznik S., Chebakova Yu. Teacher Leadership at Technical University. Advanced Education, 2019. № 13. С. 63–69.
Tang K. N. The importance of soft skills acquisition by teachers in higher education institutions. Kasetsart Journal of Social Sciences. 2020. № 41(1). Р. 22–27.
References
Deliia, O. (2012). Osobystist kerivnyka yak chynnyk efektyvnoho upravlinnia [The personality of the manager as a factor of effective management]. Ekonomichnyi analiz [Economic analysis], 11(2), 187-189 [in Ukrainian].
Karimova, N. U. Q. (2020). Soft Skills Development in Higher Education. Universal Journal of Educational Research, 8 (5), 1916-1925.
Fikri, M., Asbari, M., Purwanto, A., Nugroho, Y., Waruwu, H., Fauji, A., Shobihi, A., Singgih, E., Sudiyono, R., Agistiawati, E., & Dewi, W. (2020). A Mediation Role of Organizational of Learning on Relationship of Hard Skills, Soft Skills, Innovation and Performance: Evidence at Islamic School. Journal of Education, Psychology and Counseling, 2(1), 398-423.
Purwanto, A. (2020). Effect of hard skills, soft skills, organizational learning and innovation capability on Islamic University lecturers’ performance. Systematic Reviews in Pharmacy. Retrieved from https://ssrn.com/abstract=3986845
Lyu, W., & Liu, J. (2021). Soft skills, hard skills: What matters most? Evidence from job postings. Applied Energy. Retrieved from https://doi.org/10.1016/j.apenergy.2021.117307
Romanovskіy, O., Reznik, S., & Chebakova, Yu. (2019). Teacher Leadership at Technical University. Advanced Education, 13, 63-69.
Dean, S. (2017). Soft Skills Needed for the 21st-Century Workforce. International Journal of Applied Management and Technology, 18(1), 17-32.
Ngang, T. K., Hashim, N. H., & Yunus, H. M. (2015). Novice teacher perceptions of the soft skills needed in today's workplace. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 177, 284-288.
Robles, M. M. (2012). Executive perceptions of the top 10 soft skills needed in today’s workplace. Business communication quarterly, 75(4), 453-465.
Tang, K. N. (2020). The importance of soft skills acquisition by teachers in higher education institutions. Kasetsart Journal of Social Sciences, 41(1), 22-27.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).