Створення хмарного середовища вивчення математичного інструментарію Data Science

Автор(и)

  • Ольга Ігорівна Чуб Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Україна https://orcid.org/0000-0002-1216-856X
  • Марина Володимирівна Новожилова Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова, Україна https://orcid.org/0000-0002-9977-7375

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-6(213)-18-24

Ключові слова:

хмарні технології; онлайн-освіта; Data Science; soft skills; навчання впродовж життя

Анотація

Статтю присвячено дослідженню та класифікації можливостей хмарних сервісів і ресурсів реалізації математичного інструментарію Data Science в умовах розвитку технологій онлайн-навчання. Метою дослідження цього питання – розкрити потенціал хмарних цифрових інструментів в освітньому процесі та визначити їх переваги в онлайн-навчанні за умов динамічного зовнішнього середовища. Аналіз попередніх досліджень щодо проблеми, що розглядається, виявив низку невирішених питань у даній предметній області. В якості основного елемента структури хмарного середовища пропонується використання хмарного засобу Google Colab. У роботі розглядаються принципи кооперації Google Colab із можливостями наукових бібліотек Python і таких солверів як OR-tools Google Colab та інших. Застосування даного підходу уможливлює досліднику даних зосередитися на етапі моделювання задачі, тоді як процес кодування значно спрощується.

Біографії авторів

Ольга Ігорівна Чуб, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

кандидатка економічних наук, доцентка кафедри теоретичної та прикладної системотехніки

Марина Володимирівна Новожилова, Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова

докторка фізико-математичних наук, професорка, завідувачка кафедри комп’ютерних наук та інформаційних технологій

Посилання

Пономарьов О. С. Реалізація можливостей цифрових освітніх сервісів і ресурсів в умовах розвитку технологій змішаного навчання. Педагогічні науки: теорія та практика. 2023. № 2. С. 136–140.

Роганов М. Л. Використання хмарних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх вчителів інформатики. Духовність особистості: методологія, теорія і практика. 2018. № 4 (85). C. 198–205.

Akimov N., Kurmanov N., Uskelenova A., Aidargaliyeva N., Mukhiyayeva D., Rakhimova S., Raimbekov B., Utegenova Z. Components of education 4.0 in open innovation competence frameworks: Systematic review. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity. 2023. Vol. 9, № 2. 100037.

Dhar V. Data Science and Prediction. Communications of the ACM. 2013. Vol. 56, № 12. P. 64–73.

Four-Dimensional Education: The Competencies Learners Need to Succeed. URL: https://curriculumredesign.org/our-work/four-dimensional-21st-century-education-learning-competencies-future-2030/ (дата звернення 10.10.2023).

Google Colaboratory. URL: https://colab.research.google.com. (дата звернення 10.10.2023).

Google’s new ‘Seedbank’ is home to ML project examples for developers to run & edit. URL: https://9to5google.com/2018/07/16/seedbank-google-machine-learning -tensorflow/ (дата звернення 10.10.2023).

Online Education – Worldwide. URL: https://www.statista.com/outlook/dmo/ eservices/online-education/worldwide#revenue (дата звернення 10.10.2023).

Route. Schedule. Plan. Assign. Pack. Solve. OR-Tools is fast and portable software for combinatorial optimization. URL: https://developers.google.com/optimization (дата звернення 10.10.2023).

Smaldone F., Ippolito A., Lagger J., Pellicano M. Employability skills: Profiling data scientists in the digital labour market. European Management Journal. 2022. Vol. 40, № 5. P. 671–684.

Stodden V. The Data Science Life Cycle: A Disciplined Approach to Advancing Data Science as a Science. Communications of the ACM. 2020. Vol. 63, № 7. P. 58–66.

Thwe W. Ph., Kálmán A. The regression models for lifelong learning competencies for teacher trainers. Heliyon. 2023. Vol. 9, № 2. P. 13749.

50 Online Education Statistics: 2023 Data on Higher Learning & Corporate Training. URL: https://research.com/education/online-education-statistics (дата звернення 10.10.2023).

References

Ponomarov, O. S. (2023). Realizatsiia mozhlyvostei tsyfrovykh osvitnikh servisiv i resursiv v umovakh rozvytku tekhnolohii zmishanoho navchannia [Realization of the possibilities of digital educational services and resources in the conditions of the development of mixed learning technologies]. Pedahohichni nauky: teoriia ta praktyka [Pedagogical sciences: theory and practice], 2, 136-140 [in Ukrainian].

Rohanov, M. L. (2018). Vykorystannia khmarnykh tekhnolohii u protsesi profesiinoi pidhotovky maibutnikh vchyteliv informatyky [The use of cloud technologies in the process of professional training of future computer science teachers]. Dukhovnist osobystosti: metodolohiia, teoriia i praktyka [Personal spirituality: methodology, theory and practice], 4 (85), 198-205 [in Ukrainian].

Akimov, N., Kurmanov, N., Uskelenova, A., Aidargaliyeva, N., Mukhiyayeva, D., Rakhimova, S., Raimbekov, B., & Utegenova, Z. (2023). Components of education 4.0 in open innovation competence frameworks: Systematic review. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 9, 2, 100037.

Dhar, V. (2013). Data Science and Prediction. Communications of the ACM, 56, 12, 64-73.

Four-Dimensional Education: The Competencies Learners Need to Succeed. Retrieved from https://curriculumredesign.org/our-work/four-dimensional-21st-century-education-learning-competencies-future-2030/.

Google Colaboratory. Retrieved from https://colab.research.google.com.

Google’s new ‘Seedbank’ is home to ML project examples for developers to run & edit. Retrieved from https://9to5google.com/2018/07/16/seedbank-google-machine-learning -tensorflow/

Online Education – Worldwide. Retrieved from https://www.statista.com/outlook/dmo/ eservices/online-education/worldwide#revenue

Route. Schedule. Plan. Assign. Pack. Solve. OR-Tools is fast and portable software for combinatorial optimization. Retrieved from https://developers.google.com/optimization

Smaldone, F., Ippolito, A., Lagger, J., & Pellicano, M. (2022). Employability skills: Profiling data scientists in the digital labour market. European Management Journal, 40, 5, 671-684.

Stodden, V. (2020). The Data Science Life Cycle: A Disciplined Approach to Advancing Data Science as a Science. Communications of the ACM, 63, 7, 58-66.

Thwe, W. Ph., & Kálmán, A. (2023). The regression models for lifelong learning competencies for teacher trainers. Heliyon, 9, 2, 13749.

50 Online Education Statistics: 2023 Data on Higher Learning & Corporate Training. Retrieved from https://research.com/education/online-education-statistics

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-22

Як цитувати

Чуб, О. І., & Новожилова, М. В. (2023). Створення хмарного середовища вивчення математичного інструментарію Data Science . Імідж сучасного педагога, (6(213), 18–24. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-6(213)-18-24