Вивчення особливостей підготовки дизайнерів анімації в Китайській Народній Республіці

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-84-89

Ключові слова:

анімаційна індустрія в Китаї; освітній процес; заклад вищої освіти; дизайнер анімації; міжнародний досвід; студентська практика; медіа-технології; цифрові медіа-платформи; подолання стереотипів у викладанні анімації; комп’ютерне моделювання

Анотація

Наведено результати аналізу суттєвих ознак професійної підготовки дизайнерів анімації на сучасному етапі розвитку анімаційної індустрії в Китаї.  Метою підготовки майбутніх дизайнерів анімації в закладах вищої освіти є формування готовності майбутніх фахівців до професійної самореалізації, здатних конкурувати на ринку праці й бути успішними. Освітній процес підпорядковано реалізації завдань підготовки дизайнерів анімації в закладах вищої освіти. Коледжі та університети намагаються оновлювати зміст підготовки  майбутніх дизайнерів. Викладачі розробляють нові навчальні курси, намагаються долати відставання навчально-методичного забезпечення викладання навчальних курсів від нових анімаційних процесів на виробництві. Унікальність підготовки майбутніх дизайнерів анімації в Китаї полягає в продуктивній співпраці між китайськими та зарубіжними закладами вищої освіти, між закладами вищої освіти та ефективними підприємствами анімаційної індустрії. Зазначено позитивні сторони концепції студентської практики на виробництві. На практиці відбувається знайомство з перспективами індустрії нової медіа-анімації, попитом на таланти в новій медіа-анімації, функціонуванням та управлінням бізнесом нової медіа-анімації, а також із характеристиками і традиціями нових медіа-анімаційних компаній. Викладачі тісно контактують й співпрацюють із відповідним персоналом на практичній базі навчання. Заклади вищої освіти запрошують відомих аніматорів і художників читати лекції з навчальних дисциплін, у такий спосіб стимулюють інтерес здобувачів вищої освіти до навчання та досягнення успіхів. Наведено приклади успішної професійної самореалізації випускників спеціальності «Анімація», які працюють дизайнерами анімаційних фільмів, художниками анімацій, директорами компаній, створюють модні бренди.

Біографія автора

Кеке Цуй, Універистет Чанчунь Цзяньчжу КНР

викладачка кафедри анімації Школи культурних і креативних індустрій

Посилання

Вей Ву. Дослідження щодо розвитку талантів анімаційного дизайну в китайських університетах в контексті інновацій та підприємництва. Дослідження в галузі мистецької освіти. 2018. № 14. С. 25–27.

Лі Дунцін. Дослідження інноваційного напрямку моделі навчання талантів анімації коледжу в рамках підприємництва та інновацій. Оцінка мистецтва. 2018. № 7. С. 126–127.

Лі Цзіньмін. Практика викладання нової медіа-анімації та аналіз навчання талантів. Дослідження мистецької освіти. 2015. № 7. С. 122–123.

Тонг Тін, Чень Сі. Доповідь про розвиток анімаційних талантів у китайських університетах. Анімаційна освіта. 2019. № 4. С. 89–93.

Чен Лі. Аналіз кореляційних факторів у виборі кар’єри анімаційних талантів під час розвитку кластерів культурної та креативної індустрії. Розвиток людських ресурсів Китаю. 2014. № 9. С. 29.

Чжан Ці, Хуан Ішуань, Хуан Чжаньпен. Реформа викладання та практика курсу «Розробка та виробництво 3D-анімації». Науково-освітня література. 2020. № 29. С. 12–15.

Шаньгуань Даян, Ван Цзінхуей, Тен Юнсун. Дослідження методу реформування викладання курсу дизайну 3D анімації. Комп'ютерна освіта. 2018. № 4. С. 17–19.

References

Wei, Wu. (2018). Doslidzhennia shchodo rozvytku talantiv animatsiinoho dyzainu v kytaiskykh universytetakh v konteksti innovatsii ta pidpryiemnytstva [A study on the development of animation design talents in Chinese universities in the context of innovation and entrepreneurship]. Doslidzhennia v haluzi mystetskoi osvity [Research in the field of art education], 14, 25-27 [in Ukrainian].

Li, Dongqing. (2018). Doslidzhennia innovatsiinoho napriamku modeli navchannia talantiv animatsii koledzhu v ramkakh pidpryiemnytstva ta innovatsii [Researching the innovative direction of the college animation talent training model within the framework of entrepreneurship and innovation]. Otsinka mystetstva [Art appreciation], 7, 126-127 [in Ukrainian].

Li, Jinming. (2015). Praktyka vykladannia novoi media-animatsii ta analiz navchannia talantiv [New Media Animation Teaching Practice and Talent Learning Analysis]. Doslidzhennia mystetskoi osvity [Art education research], 7, 122-123 [in Ukrainian].

Tong, Ting, & Chen, Xi. (2019). Dopovid pro rozvytok animatsiinykh talantiv u kytaiskykh universytetakh [A report on the development of animation talents in Chinese universities]. Animatsiina osvita [Animation education], 4, 89-93 [in Ukrainian].

Chen, Li. (2014). Analiz koreliatsiinykh faktoriv u vybori kariery animatsiinykh talantiv pid chas rozvytku klasteriv kulturnoi ta kreatyvnoi industrii [Analysis of correlational factors in the career choice of animation talents during the development of cultural and creative industry clusters]. Rozvytok liudskykh resursiv Kytaiu [China's human resources development], 9, 29 [in Ukrainian].

Zhang, Qi, Huang, Yishuan, & Huang, Zhanpeng. (2020). Reforma vykladannia ta praktyka kursu «Rozrobka ta vyrobnytstvo 3D-animatsii» [Teaching reform and practice of the course "Development and production of 3D animation"]. Naukovo-osvitnia literature [Scientific and educational literature], 29, 12-15 [in Ukrainian].

Shangguan, Dayan, Wang, Jinghui, & Teng, Yunsun. (2018). Doslidzhennia metodu reformuvannia vykladannia kursu dyzainu 3D animatsii [Research on the method of reforming the teaching of the 3D animation design course]. Kompiuterna osvita [Computer education], 4, 17-19 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-05

Як цитувати

Цуй, К. (2023). Вивчення особливостей підготовки дизайнерів анімації в Китайській Народній Республіці . Імідж сучасного педагога, (4(211), 84–89. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-84-89