Професійна комунікація педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дистанційного навчання

Автор(и)

  • Володимир Сергійович Кулішов Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДВНЗ УМО НАПН України, Україна https://orcid.org/0000-0003-3262-796X
  • Владислав Ігорович Чертов Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України, Україна https://orcid.org/0009-0004-2031-4979

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-56-61

Ключові слова:

професійна комунікація; педагоги закладів професійної (професійно-технічної) освіти; професійно-особистісний розвиток; дистанційне навчання; формальна, неформальна та інформальна освіта

Анотація

Присвячено теоретичним і практичним аспектам організації професійної комунікації педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дистанційного навчання. Обґрунтовано теоретичні засади професійно-педагогічної комунікації, доведено, що професійна комунікація педагога є важливим складником його професійно-особистісного розвитку та описано можливості, що сьогодні створені для професійної комунікації педагогів в умовах дистанційного навчання. Проаналізовано досвід Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти з питань організації професійної комунікації педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти як на курсах підвищення кваліфікації (формальна освіта), так і в міжкурсовий період (неформальна та інформальна освіта) в умовах дистанційного навчання.

Біографії авторів

Володимир Сергійович Кулішов, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДВНЗ УМО НАПН України

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри педагогіки, психології та менеджменту

Владислав Ігорович Чертов, Білоцерківський інститут неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України

викладач кафедри педагогіки, психології та менеджменту

Посилання

Білик Н. І. Перспектива розвитку дистанційного навчання в післядипломній педагогічній освіті. Perspectives of world science and education : abstracts of the 8th International scientific and practical conference. Osaka, Japan : CPN Publishing Group, 2020. P. 291–300. URL: http://sci-conf.com.ua.

Вільна енциклопедія «Вікіпедія». URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Дистанційне_навчання

Волкова Н. П. Професійно-педагогічна комунікація : навч. посіб. Київ : Академія, 2006. 256 с.

Жирун О. А. Педагогічна комунікація в аспекті професійної ідентичності. Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка. 2010. Вип. 1. С. 100–104.

Звіт про діяльність Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти за 2022 рік / наук. ред., упоряд. В. В. Сидоренко. Біла Церква : БІНПО, 2022. 306 с. URL: https://binpo.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/Зв_т_2022_1.pdf

План роботи Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти на 2023 рік / наук. ред., упоряд. В. В. Сидоренко. Біла Церква : БІНПО, 2022. 148 с. URL: https://binpo.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/план-2023-2.pdf

Bilyk N. I. Сommunicative competence as a professional quality of teacher for general secondary education. Theory and practice of introduction of competence approach to higher education in Ukraine : monograph / eds.: S. T. Zolotukhina, I. M. Trubavina. Vienna : Premier Publishing, 2019. P. 191–201.

Kulishov V. S., Skyba Y. A., Yermolenko A. B., Shevchuk S. S., Shchypska T. P. Development of Scientific and Methodical Competence of Teachers of Vocational Education Institutions. Propósitos y Representaciones. 2021. Vol. 9, SPE (2). e994. URL: http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/994

References

Bilyk, N. I. (2020). Perspektyva rozvytku dystantsiinoho navchannia v pisliadyplomnii pedahohichnii osviti [Prospects for the development of distance learning in postgraduate pedagogical education]. In Perspectives of world science and education: abstracts of the 8th International scientific and practical conference (pp. 291-300). Osaka, Japan: CPN Publishing Group. Retrieved from http://sci-conf.com.ua [in Ukrainian].

Vilna entsyklopediia «Vikipediia» [The free encyclopedia "Wikipedia"]. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/Дистанційне_навчання [in Ukrainian].

Volkova, N. P. (2006). Profesiino-pedahohichna komunikatsiia [Professional and pedagogical communication]: navchalnyi posibnyk. Kyiv: Akademiia [in Ukrainian].

Zhyrun, O. A. (2010). Pedahohichna komunikatsiia v aspekti profesiinoi identychnosti [Pedagogical communication in the aspect of professional identity]. Visnyk NTUU «KPI». Filosofiia. Psykholohiia. Pedahohika [Bulletin of NTUU "KPI". Philosophy. Psychology. Pedagogy], 1, 100-104 [in Ukrainian].

Sydorenko, V. V. (Comp.). (2022). Zvit pro diialnist Bilotserkivskoho instytutu neperervnoi profesiinoi osvity za 2022 rik [Report on the activities of Bila Tserkva Institute of Continuous Professional Education for 2022]. Bila Tserkva. Retrieved from https://binpo.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/Зв_т_2022_1.pdf [in Ukrainian].

Sydorenko, V. V. (Comp.). (2022). Plan roboty Bilotserkivskoho instytutu neperervnoyi profesiynoyi osvity na 2023 rik [Work plan of Bila Tserkva Institute of Continuous Professional Education for 2023]. Bila Tserkva. Retrieved from https://binpo.com.ua/wp-content/uploads/2023/01/план-2023-2.pdf [in Ukrainian].

Bilyk, N. I. (2019). Сommunicative competence as a professional quality of teacher for general secondary education. In S. T. Zolotukhina, & I. M. Trubavina (Eds.), Theory and practice of introduction of competence approach to higher education in Ukraine: monograph (pp. 191-201). Vienna: Premier Publishing.

Kulishov, V. S., Skyba, Y. A., Yermolenko, A. B., Shevchuk, S. S., & Shchypska, T. P. (2021). Development of Scientific and Methodical Competence of Teachers of Vocational Education Institutions. Propósitos y Representaciones, 9 (2), e994. Retrieved from http://revistas.usil.edu.pe/index.php/pyr/article/view/994.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-05

Як цитувати

Кулішов, В. С., & Чертов, В. І. (2023). Професійна комунікація педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах дистанційного навчання . Імідж сучасного педагога, (4(211), 56–61. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-4(211)-56-61