Вивчення англійської мови у закладах вищої освіти під час воєнного стану: освітній хакатон
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-3(210)-69-75Ключові слова:
англійська мова; дистанційне навчання; інтерактивні технології; освітній хакатон; STEM (STEAM)-освітаАнотація
Розглядаються теоретичні та практичні питання підготовки, організації та проведення освітніх хакатонів у закладах вищої освіти. Авторки статті виконують дослідження на матеріалі результатів проведення хакатону на тему «Вивчення англійської мови у закладах вищої освіти під час воєнного стану» та детально аналізують походження та основні характеристики даної новітньої форми організації освітнього процесу. Науковиці пропонують власну методику втілення освітніх хакатонів у закладах вищої освіти, виокремлюючи певні етапи у підготовці та організації подібних заходів. Освітній хакатон, проведений авторками англійською мовою з метою покращення методів взаємодії викладача та студентів у межах викладання іноземних мов під час воєнного стану, дозволив вирішити низку нагальних питань, отримати вагомі результати.
Посилання
Долгова О. В. Хакатон як інноваційна форма STEM-освіти: досвід практичної діяльності лідерів учнівського самоврядування. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. 2017. Вип. 21 (1). С. 180–190.
Калініна Л. В., Папіжук В. О. Хакатон як інноваційний формат професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови в світлі нової української школи. Теорія та методика навчання (з галузей знаннь). 2023. Вип. 55, т. 2. С. 37–41.
Кириченко В., Нечерда В. Хакатон як технологія формування соціально успішної особистості учня. Theoretical and Methodical Problems of Children and Youth Education. 2022. № 25. С. 156–168.
Петрович С. Д., Тичук Р. Б. Використання технології розвитку критичного мислення в процесі проведення освітнього хакатону. Комп’ютер у школі та сім’ї. 2016. № 5. С. 16–20.
Черненко Р. М. Освітній хакатон як приклад проектного навчання. Інформаційні технології-2018 : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих науковців. Київ, 2018. URL: https://fitu.kubg.edu.ua/images/stories/Departments/kitmd/Internet_conf_17.05.18/s1/1_Chernenko.pdf (дата звернення 01.04.2023 р.).
Що таке хакатони і чому їх варто використовувати під час освітнього процесу. URL: https://vseosvita.ua/news/shcho-take-khakatony-i-chomu-ikh-varto-vykorystovuvaty-pid-chas-osvitnoho-protsesu-47256.html (дата звернення 01.04.2023 р.).
Endrissat N. Hackathons: A field of dreams for ‘collaborative innovation’: A review of recent studies. Entreprendre & Innover. 2018. № 38. Р. 69–75.
References
Dolhova, O. V. (2017). Khakaton yak innovatsiyna forma STEM-osvity: dosvid praktychnoyi diyal’nosti lideriv uchnivs’koho samovryaduvannya. [Hackathon as an innovative form of STEM-education: Experience of practical activities of leaders of student government]. Teoretyko-metodychni problemy vykhovannya ditey ta uchnivs’koyi molodi [Theoretical and methodological problems of raising children and school youth], 21, 180-190 [in Ukrainian].
Kalinina, L.V., & Papizhuk, V. O. (2023). Khakaton yak innovatsiynyy format profesiyno-metodychnoyi pidhotovky maybutn’oho vchytelya inozemnoyi movy v svitli novoyi ukrayins’koyi shkoly [Hackathon as an innovative form of professional and methodical training of the future foreign language teachers in the light of the new Ukrainian school]. Teoriya ta metodyka navchannya (z haluzey znann’) [Theory and teaching methods (from fields of knowledge)], 55, 2, 37-41 [in Ukrainian].
Kyrychenko, V., & Necherda, V. (2022). Khakaton yak tekhnolohiya formuvannya sotsial’no uspishnoyi osobystosti uchnya [Hackathon as a technology for forming a socially successful student’s personality]. Theoretical and Methodological Problems of Children and Youth Education, 25, 156-168 [in Ukrainian].
Petrovych, S. D., & Tychuk, R. B. (2016). Vykorystannya tekhnolohiyi rozvytku krytychnoho myslennya v protsesi provedennya osvitn’oho khakatonu [Use of critical thinking development technology in the process of conducting an educational hackathon]. Komp’yuter u shkoli ta sim’yi [Computer in school and family], 5, 16-20 [in Ukrainian].
Chernenko, R. M. (2018). Osvitniy khakaton yak pryklad proektnoho navchannya [Educational hackathon as an example of project-based learning]. In Informatsiyni tekhnolohiyi-2018 [Information technologies-2018]: materialy V Vseukrayins’koyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi molodykh naukovtsiv. Retrieved from https://fitu.kubg.edu.ua/images/stories/Departments/kitmd/Internet_conf_17.05.18/s1/1_Chernenko.pdf [in Ukrainian].
Shcho take khakatony i chomu yikh varto vykorystovuvaty pid chas osvitn'oho protsesu [What are hackathons and why should they be used during the educational process]. Retrieved from https://vseosvita.ua/news/shcho-take-khakatony-i-chomu-ikh-varto-vykorystovuvaty-pid-chas-osvitnoho-protsesu-47256.html [in Ukrainian].
Endrissat, N. (2018). Hackathons: A field of dreams for ‘collaborative innovation’: A review of recent studies. Entreprendre & Innover, 38, 69-75 [in English].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).