Проєктна діяльність як опція міжнародної освітньої співпраці (на прикладі проекту «WIN: Writing for inclusion»)
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-3(210)-27-33Ключові слова:
сучасний освітній простір, початкова освіта, міжнародна проектна діяльність, міжнародна співпраця, інклюзивна освіта, догляд.Анотація
Міжнародна проєктна діяльність уможливлює залучення великої кількісті освітян і студентів до розбудови інклюзивної ланки початкової освіти, надає можливість поєднати дослідження новітніх тенденцій і впроваджувати інноваційні технології та підходи у практику, перевіряючи їхню ефективність у реальних освітніх умовах різних країн.
Стаття окреслює результати плідної міжнародної співпраці в рамках проєкту «WIN: Writing for inclusion» («WIN: письмо в інклюзивній освіті»), реалізованого консорціумом чотирьох європейських країн, до складу якого входили заклади вищої та середньої освіти Іспанії, Угорщини, Італії та України. Автори деталізують нагальні виклики, проблеми та перспективи міжнародної співпраці в рамках сучасної освітньої системи України.
Посилання
References
Bartholdsson, Åsa., & Hultin, Eva. Sociala relationer, värdegrund och lärarprofessionalitet [Social Relations, Value Base and Teacher Professionalism]. Retrieved from https://portal.research.lu.se/en/publications/cultivating-the-socially-competent-body-bodies-and-risk-in-swedis
Cultivating the socially competent body: Bodies and risk in Swedish programmes for social emotional learning in preschools and schoolshttps. Retrieved from //www.researchgate.net/publication/271866131/.
Furedi, F. Therapy culture: Cultivating vulnerability in an uncertain age. Routledge/Taylor & Francis Group. Retrieved from https://psycnet.apa.org/record/2004-00136-000.
Haglund, Liza. (2019). The need for care. A study of teachers’ conceptions of care and pupils’ needs in a Swedish school-age educare setting. International journal for research on extended education: IJREE, 7, 2, 191-206. Retrieved from urn:nbn:de:0111-pedocs-228946 - DOI: 10.25656/01:22894.
Luise, Anne Mc Cuaig. Dangerous Carers. Pastoral power and the caring teacher of contemporary Australian schooling. Educational Philosophy and Theory, 44 (8), 863-877.
Project Activities And Methodology. Retrieved from https://cabufal.ac.me/about-project/project-activities-and-methodology/.
Sam Leaton Sebesta, & William J. Iverson. Literature for Thursday’s child. Retrieved from https://www.journals.uchicago.edu/doi/10 .1086/620683.
https://icecreamapps.com/Screen-Recorder/.
https://www.uvic.cat/en/research.
https://www.ispringsolutions.com/blog/getting-started-with-moodle.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).