Формування готовності до творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників у загальнокультурній підготовці в закладах вищої освіти КНР
DOI:
https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-2(209)-49-54Ключові слова:
творче самовираження особистості; музичне мистецтво; китайська культура; загальнолюдські цінності; ліберальна освіта; заклад вищої освіти; взаємодія; середовищеАнотація
Розкрито загальнокультурний складник готовності до творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників у концептах ліберального мистецтва у Китайській Народній Республіці. Уточнено поняття «загальнокультурна підготовка майбутніх музично-педагогічних працівників» як мета і результат освоєння ними досягнень світової та вітчизняної культури, досвіду духовної та моральної вихованості кращих представників музичної галузі минулого й сучасності з метою самопізнання й творчого самовираження власного таланту в професійній діяльності. Музичну грамотність віднесено до результатів формування загальнокультурного складника готовності до творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників.
Посилання
Ван Тао. Виховання професіоналів музичної освіти в коледжах і університетах за базовою грамотністю. Daguan. 2021. № 11. С. 121–122.
Ковальчук Н. Л. Ідея artes liberles та перспективи її реалізації в українському контексті. Інноваційний університет та лідерство : зб.статей. 2016. URL: https://er.ucu.edu.ua/bitstream/handle/1/484/Kovalchuk_ArtesLiberales.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення: 05.04.2023).
Коледжі ліберальних мистецтв у США. URL: https://tinyurl.com/ypkun66n (дата звернення: 05.04.2023).
Кравченко Г. Ю., Лю Мейхуань. Організаційно-педагогічні умови формування духовної культури у майбутніх учителів музичного мистецтва. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журн. 2021. № 6 (201). С. 55–59. DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-55-59
Ло Юаньвень. Популярність як складник творчого самовираження майбутніх музично-педагогічних працівників. Імідж сучасного педагога: електрон. наук. фах. журн. 2021. № 6 (201). С. 60–64. DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-60-64
Лю Ду. Роздуми про шкільну філософію та програму музичної освіти в коледжах і університетах. Симфонія: журнал Сіаньської музичної консерваторії. 2013. № 32 (02).
Нова Українська Школа: концептуальні засади реформування середньої школи. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf (дата звернення: 05.04.2023).
Стандарти музичних навчальних програм для звичайних середніх шкіл : Міністерство освіти Китайської Народної Республіки. Пекін : People's Education Press, 2018.
Ян Люсон. Формування талантів музичної освіти в коледжах і університетах з точки зору нових вільних мистецтв. Популярна література та мистецтво. 2023. С. 154–159.
Іonova O., Shen Tsyn, Chzhyiun Pei. General cultural training of bachelors of an art direction in higher educational institutions of the People's Republic of China and Ukraine. Актуальні наукові дослідження в сучасному світі. 2021. Вып. 5 (73), ч. 7. С. 35–41.
References
Van, Tao. (2021). Vykhovannia profesionaliv muzychnoi osvity v koledzhakh i universytetakh za bazovoiu hramotnistiu [Education of professional music education in colleges and universities according to basic literacy]. Daguan, 11, 121-122 [in Ukrainian].
Kovalchuk, N. L. (2016). Ideia artes liberles ta perspektyvy yii realizatsii v ukrainskomu konteksti. Innovatsiinyi universytet ta liderstvo [The idea of artes liberles and prospects for its implementation in the Ukrainian context. Innovative university and leadership: a collection of articles]. Retrieved from https://er.ucu.edu.ua/bitstream/handle/1/484/Kovalchuk_ArtesLiberales.pdf?sequence=1&isAllowed=y [in Ukrainian].
Koledzhi liberalnykh mystetstv u SShA [Colleges of liberal arts in the USA]. Retrieved from https://tinyurl.com/ypkun66n [in Ukrainian].
Kravchenko, H. Yu., & Liu, Meikhuan. (2021). Orhanizatsiino-pedahohichni umovy formuvannia dukhovnoi kultury u maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [Organizational and pedagogical conditions for the formation of spiritual culture among future music teachers.]. Imidzh suchasnoho pedahoha [The image of a modern teacher], 6 (201), 55-59. Retrieved from https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-55-59 [in Ukrainian].
Lo, Yuanven. (2021). Populiarnist yak skladnyk tvorchoho samovyrazhennia maibutnikh muzychno-pedahohichnykh pratsivnyki [Popularity as a component of creative self-expression of future music-pedagogical workers]. Imidzh suchasnoho pedahoha [The image of a modern teacher], 6 (201), 60-64. Retrieved from https://doi.org/10.33272/2522-9729-2021-6(201)-60-64 [in Ukrainian].
Liu, Du. (2013). Rozdumy pro shkilnu filosofiiu ta prohramu muzychnoi osvity v koledzhakh i universytetakh [Reflections on school philosophy and music education programs in colleges and universities]. Symphony: Journal of the Xi'an Conservatory of Music [Symfoniia: zhurnal Sianskoi muzychnoi konservatorii], 32 (02) [in Ukrainian].
Nova Ukrainska Shkola: kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly [New Ukrainian School: conceptual foundations of secondary school reform]. (2016). Retrieved from https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/nova-ukrainska-shkola-compressed.pdf [in Ukrainian].
Standarty muzychnykh navchalnykh prohram dlia zvychainykh serednikh shkil [Music Curriculum Standards for Ordinary High Schools]: Ministerstvo osvity Kytaiskoi Narodnoi Respubliky. (2018). Beijing: People's Education Press.
Ian, Liuson. (2023). Formuvannia talantiv muzychnoi osvity v koledzhakh i universytetakh z tochky zoru novykh vilnykh mystetstv [Talent formation in music education in colleges and universities from the perspective of the new liberal arts]. Populiarna literatura ta mystetstvo [Popular literature and art], 154-159 [in Ukrainian].
Іonova, O. Shen, Tsyn, Chzhyiun, Pei. (2021). General cultural training of bachelors of an art direction in higher educational institutions of the People's Republic of China and Ukraine. Aktualni naukovi doslidzhennia v suchasnomu sviti [Current scientific research in the modern world], 5 (73), 7, 35-41 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2023 Імідж сучасного педагога
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).