The Effectiveness of Video Material in English Communication Teaching

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-2(209)-88-93

Ключові слова:

зміст навчання; критичне мислення; постановка діалогу; ІКТ; проблемно-діалогічний метод навчання; відеоматеріал

Анотація

Нині типові програми та базові підручники в Україні недостатньо спрямовані на досягнення мети та методичного забезпечення змісту навчання студентів, що зумовлює необхідність перегляду змісту навчання іноземних мов. Мало уваги приділяється використанню сучасних інформаційних технологій. У цьому контексті розробка методики навчання іншомовного спілкування студентів із використанням відеоматеріалу та ІКТ (інформаційно-комунікаційних технологій) є актуальною та актуальною.

Дана дослідницька робота присвячена навчанню спілкуванню англійською мовою шляхом зміни форми проведення уроків із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Програму навчання діалогічного мовлення для учнів розроблено з урахуванням психологічних і вікових особливостей учнів, характеру та специфіки діалогу, як виду мовленнєвої діяльності. Особливу увагу в дослідженні приділено використанню відеоматеріалу на уроці, оскільки очевидно, що використання відео є великою підмогою для вчителів іноземної мови у стимулюванні та полегшенні вивчення мови. Комунікативне навчання базується на концепціях комунікативного та когнітивного методів навчання англійської мови, дидактичних і методичних засадах навчання.

Біографії авторів

Zhanna Didenko, Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

викладачка кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу

Iryna Maksymova, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

старша викладачка кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу

Anzhela Nikishyna, Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця

викладачка кафедри педагогіки, іноземної філології та перекладу

Посилання

Brian, K., Williams, S. C., Sawyer, Sarah, & Hutchinson, E. (2000). Using information technology: a practical introduction to computer and communications. Boston: McGraw-Hill.

Grabe, & Grabe. (2005). Integrating technology for meaningful learning. USA: Houghton Mifflin

Hughes, J. (2014). Critical Thinking in the Language Classroom. Retrieved from https://www.ettoi.pl/PDF_resources/Critical_ThinkingENG.pdf

Hrytsenko, Y. (2023). Information and Communication Technologies: Necessity or Tribute to Fashion. Image of a modern teacher, 1 (208), 58-62.

İsmail, Сakir. (2006). The use of video as an audio-visual material in foreign language teaching classroom. The Turkish Online Journal of Educational Technology, 5, 4, 9.

Mackimight, F. Video and English Language Teaching in Britain. Retrieved from https://englishagenda. britishcouncil.org/sites/default/files/attachments/f044_elt-49_video_applications_in_english_language_teaching_v3.pdf

Oxford Dictionaries. Oxford University Press. Retrieved from https://en.oxforddictionaries.com/definition/critical_thinking.

Oxford Dictionary of English. (2003). 2nd ed. Oxford, UK: Oxford University Press.

Svyrydenko, I., & Kravets, O. (2022). The Formation of Foreign Language Communicative Competence of Secondary School Students by Video Materials. Image of a modern teacher, 1 (202), 59-63. DOI https://doi.org/10.33272/2522-9729-2022-1(202)-59-63.

Svyrydenko, I., & Kravets, O. (2023). Use of SMART-Technologies at Foreign Language Lessons in the Formation of Language competence of general School Students. Image of a modern teacher, 1 (208), 51-57. DOI https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-1(208)-51-57

Shevchenko, M. (2017). Multimedia as an ESP Teaching Aid at Technical Universities. Scientific Journal “ScienceRise”, 4 (12), 4-8.

Vdovina, E. K., & Cardozo Gaibisso, L. (2013). Developing Critical Thinking in the English Language classroom. ELTA Journal, 1 (1), 54-68.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-18

Як цитувати

Didenko, Z., Maksymova, I., & Nikishyna, A. (2023). The Effectiveness of Video Material in English Communication Teaching . Імідж сучасного педагога, (2(209), 88–93. https://doi.org/10.33272/2522-9729-2023-2(209)-88-93